آموزش پخت انواع کیککیک شکلاتی

طرز تهیه کیک شکلاتی با گاناش گردو

آموزش کیک شکلاتی با گاناش

فیلم کیک شکلاتی یکی از دستور های بسیار خوشمزه سایت استاد آشپزی است که براحتی می توانید این کیک خوشمزه را براحتی در منزل تهیه کنید و به عزیزان تان هدیه بدهید.برای مشاهده مینی کیک شکلات قهوه کلیک کنید، دستور کیک شکلاتی با گاناش یکی از ده ها دستور کیک شکلاتی بر روی سایت با تزیین متفاوت می باشد، برای مشاهده آموزش کیک شکلاتی با گاناش گردو با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم کیک شکلاتی فوری:

نام مقدار
آرد 1 لیوان و 1 قاشق غذاخوری
پودر کاکائو 1 قاشق غذاخوری
بکینگ پودر 1 قاشق غذاخوری
تخم مرغ 3عدد
وانیل کمی
روغن 125 گرم
شیر 125 گرم
مواد گاناش:
خامه صبحانه 150 گرم
شکلات تلخ 100 گرم
گردو به مقدار لازم

طرز تهیه کیک شکلاتی ساده:

ابتدا  قالب شارلوت 30 سانتی متری را با روغن جداکننده (روغن، کره باز شده، آرد از هرکدام به یک اندازه ) ، کف ودیواره ها را چرب کنید. فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن کنید.

تخم مرغ ها، شکر و وانیل را با همزن برقی به مدت 7 دقیقه بزنید تا حجیم و کشدار شود، سپس شیر وروغن را اضافه و در حد مخلوط شدن مخلوط کنید، آرد، بکینگ پودر و پودر کاکائو را الک کنید و به مواد تخممرغی اضافه و مخلوط کنید. مواد را داخل قالب 30 سانتی متری چرب شده بریزید و داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 30 الی 35 دقیقه طبقه وسط قرار دهید.

خامه صبحانه و شکلات تلخ را مخلوط وداخل ماکروفر یا روی حرارت قرار دهید تا کاملا باز شود، روی کیک پخته شده بریزید. پس از خنک شدن روی کیک را با خامه قنادی فرم گرفته شکوفه بزنید.

برای تزیین ،100 گرم شکلات تلخ را بن ماری باز کنید. روی سطح صاف کاغذ روغنی بچسبانید و نقطه کوچک شکلات مانند فیلم بریزید و با نوک چاقو کمی بیرون بکشید تا شبیه به گلبرگ شود. پس از بسته شدن شکلات ها 5 گلبرگ را دور هم جمع کنید و وسط آن کمی شکلات باز شده روی ان ها بریزید و شکر تزیینی روی ان بریزید، به سایز دایره داخلی کف قالب دایره ای روی کاغذ بکشید و با شکلات باز شده دوایر ایجاد کنید، پس از بسته شدن روی دوایر ایجاد شده گل های شکلاتی  را به کمک شکلات باز شده بچسبانید.

مدرس : استاد خانم ندا ارجمند-آموزشگاه ارجمند

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه کیک شکلاتی با گاناش پسته، طرز تهیه کیک شکلاتی خیس ساده، طرز تهیه کیک شکلاتی وموس شکلاتی، طرز تهیه کیک شکلاتی با روکش شکلاتی، طرز تهیه کیک موس شکلاتی، طرز تهیه کیک خیس قهوه شکلاتی و طرز تهیه کیک شکلات گردویی با پودر کاکائو را به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا