آموزش آشپزیفینگرفود-راتا

طرز تهیه راتا کشک بادمجان

آموزش راتای کشک بادمجان

در سال های اخیر غذاهای فینگرفود در مهمانی ها باب شده است یکی از انواع این فینگر فود ها راتا ها که همان کاناپه هستند که شامل دو بخش یکی نان یا بیسکویت و لایه بعدی دلبخواه می باشد که بیشتر با پنیر می باشد که مرغ یا ژامبون و… مزه دار می شوند ، راتاها انواع مختلف در طعم های متنوع موجود است، برای مشاهده آموزش راتا کشک بادمجان با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم راتا کشک بادمجان:

کشک بادمجان طبق هر دستوری که درست می کنید ( بر روی سایت آموزش داده شده است، می توانید از دستور کشک بادمجان سایت استاد آشپزی استفاده کنید، برای طرز تهیه کشک بادمجان کلیک کنید)- نان تست و کشک نسبتا سفت  به مقدار لازم

طرز تهیه راتا:

نکته ایی که هست، روغن بادمجان ها را کاملا بگیرید. در تهیه راتا از روغن زیادی استفاده نکنید. سیر داغ و پیاز داغ و نعنا داغ روغن کمی داشته باشد. کشک آن را کم بزنید. کشک بادمجان نباید شل باشد. پس از اماده شدن کشک بادمجان نیم ساعت داخل یخچال استراحت دهید تا خودش را بگیرد.

سپس در قیف بریزید. نان تست ها را کاتر بزنید. داخل قالب منوپورشن قراردهید. روی ان کشک با دمجان بریزید و با پشت قاشق فشرده کنید. ولی تا لبه پر نکنید سپس روی کشک بادمجان ها کشک بریزید و صاف کنید با کاردک روی آن بکشید تا اضافات گرفته شود. سپس روی ان برای دیزاین گردو یا نعنا داغ یا پیاز و سیر داغ دیزاین کنید به کمک آسانسوری راتا ها را خارج کنید و با کمک کاردک جابه جا کنید.

در صورت تمایل می توانید تعدادی از آموزش راتا و فینگرفود بر روی سایت استاد آشپزی در زیر آورده شده است، بر روی آن کلیک و مشاهده کنید.

 طرز تهیه راتای ژامبون

طرز تهیه راتا ژامبون
طرز تهیه راتا ژامبون

طرز تهیه راتا مرغ و بادام

طرز تهیه راتای مرغ
طرز تهیه راتای مرغ

 راتا اسفناج و پنیر  

طرز تهیه راتا اسفناج و پنیر
طرز تهیه راتا اسفناج و پنیر

طرز تهیه ساوارین مرغ

طرز تهیه ساوارین مرغ
طرز تهیه ساوارین مرغ

طرز تهیه رولت ژامبون

طرز تهیه کرپ رول ژامبون
فیلم طرز تهیه رولت ژامبون سرد یخچالی

 طرز تهیه پودینگ گوشت

طرز تهیه پودینگ گوشت
فیلم طرز تهیه پودینگ گوشت استاد آشپزی

 طرز تهیه رست چیکن

طرز تهیه رست چیکن
طرز تهیه رست چیکن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا