آموزش دسر و نوشیدنیبستنی-پودینگ

طرز تهیه کیم با روکش شکلاتی

آموزش طرز تهیه بستنی ساده

فیلم اموزش کیم شکلاتی بسیار ساده ولی خوشمزه می باشد که براحتی می توانید در منزل تهیه کنید، برای مشاهده طرز تهیه کیک بستنی کلیک کنید، در سایت استاد آشپزی فیلم آموزشی انواع بستنی ها به صورت رایگان قرار داده شده است. برای مشاهده طرز تهیه کیم ساده با استاد آشپزی همراه باشد.

مواد لازم کیم بستنی ساده:

نام مقدار
شیر 4/3 پیمانه
پودرنشاسته ذرت 1 قاشق مربا خوری
خامه صبحانه 150 گرم
شکر 4/1 پیمانه
پودرکاکائو 4/1 پیمانه
وانیل کمی

طرز تهیه کیم شکلاتی:

دو سوم شیر را با پودر نشاسته سر پر و شکر و پودر کاکائو و وانیل مخلوط وروی حرارت قرار دهید تا به غلظت برسد.سپس از روی حرارت برداشته و شیر را اضافه و مخلوط کنید.خامه را سپس اضافه کنید و مخلوط کنید.مواد که خنک شد داخل قالب بستنی یا هر قالبی مد نظر دارین بریزید.داخل فریزر به مدت 12 ساعت قرار دهید.

ابتدا چوب های بستنی را داخل قالب بستنی قرار دهید تا مواد از قالب خارج نشود. کیم ها را از قالب خارج کنید داخل کاور نارگیل ( دستور کاور نارگیل در دسر آناناس موجود هست ) فرو کنید. بر روی کاغذ روغنی قرار دهید تا ببندد. با شکلات سفید یا بریلو سفید و ترافل تزیین کنید. این مرحله را سریع انجام دهید تا کیم ها باز نشود.

در صورت تمایل  طرز تهیه بستنی وانیلی، طرز تهیه بستنی سرخ شده، طرز تهیه بستنی سنتی، طرز تهیه بستنی کاراملی وطرز تهیه بستنی توت فرنگی را به صورت رایگان، بستنی با قالب و بدون قالب . بستنی با ثعلب و بدون ثعلب را  مشاهده  و دانلود کنید. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا