آموزش آشپزیاملت-سایر غذاها

طرز تهیه چیکن استراگانف ساده

آموزش چیکن استراگانف 

فیلم آموزش چیکن استراگانف، غذای خوشمزه و ساده و راحت می باشد، برای مشاهده طرز تهیه بیف استراگانف کلیک کنید، دستور چیکن استراگانف مناسب برای دور همی ها، شام و عصرانه می باشد، برای مشاهده آموزش چیکن استراگانف با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم چیکن استراگانف:

نام مقدار
سینه مرغ خلالی بلند 2/1 عدد
نمک و فلفل سیاه و زعفران کمی
روغن مایع 3قاشق غذاخوری
سیب زمینی خلالی 2عدد

طرز تهیه چیکن استروگانف:

مرغ ها را خلالی بلند به همراه روغن و نمک و فلفل و زعفران رو ی حرارت زیاد قرار دهید تا سرخ شود. بعد از اینکه کمی سرخ شد، نصف لیوان  آبجوش اضافه کرده به مدت 20 دقیقه قرار دهید تا پخته شود.

برای تهیه سس بشامل این غذا هم یک لیوان شیر و یک قاشق غذاخوری سر پر آرد و یک عدد قرص مرغ و فلفل سیاه را ترکیب کرده و روی گاز گذاشته تا غلیظ شود. بعد از روی حرارت برداشته و نصف پاکت خامه را اضافه کنید.

سیب زمینی ها داخل غذاساز با سر رنده درشت خلالی کنید. یک ربع داخل آب سرد ریخته تا نشاسته آن گرفته شود. بعد از یک ربع که نشاسته سیب زمینی ها گرفته شد. آن ها را داخل صافی ریخته تا آب آن کاملا برود  و کمی نمک زده و در روغن داغ شده بریزید  تا طلایی شود. سپس مواد را با هم مخلوط کنید، سس را زمان سرو کمی با شیر مخلوط کنید و روی حرارت قرار دهید تا گرم شود از روی حرارت بردارید و خامه آن را اضافه کنید و به مواد اضافه کنید.

 

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه رست چیکن، طرز تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش شده، طرز تهیه چیکن کرانچی، طرز تهیه چیکن باستا و طرز تهیه کراکت مرغ خوشمزه را دانلود و مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا