آموزش آشپزیپیتزا-پیراشکی-ساندویچ

طرز تهیه پیتزا با رویه بسته

اموزش پیتزا رو بسته با خمیر ترد

فیلم آموزش پیتزا با رویه بسته بسیار ساده و راحت می باشد با وجود دستور های متنوع پیتزا بر روی سایت استاد آشپزی هر کدام طعم های متفاوتی دارند، برای مشاهده طرز تهیه پیتزا خانگی ساده کلیک کنید، پیتزا با رویه بسته، خمیری نرم وترد دارد برای مشاهده آموزش پیتزا با رویه بسته با استاد آشپزی همراه باشید.  

مواد  لازم خمیر پیتزا با رویه بسته :

نام مقدار
شیر ولرم 2/1 لیوان
ماست 4/3 لیوان
خمیرمایه 1 قاشق مرباخوری سرپر
تخم مرغ 1عدد
روغن مایع 4 قاشق غذاخوری
نمک 1 قاشق چایخوری
آرد یه میزانی که به دست تمیز نچسبد

مواد پیتزا ساده:

نام مقدار
قارچ خرد شده 250 گرم
مایه ماکارونی(گوشت چرخ کرده و پیاز و رب و نمک و فلفل سیاه) 300 گرم
کالباس رنده شده 200 گرم
فلفل دلمه نگینی شده 2عدد
پنیرپیتزا موزارلا و پروسس 250 گرم

طرز تهیه خمیر پیتزا رویه بسته:

شیر و خمیرمایه و یک قاشق چایخوری شکر را مخلوط و دستمال روی ان بیندازید تا عمل بیاید. ماست و تخم مرغ و نمک و روغن وخمیرمایه را مخلوط و آرد را کم کم اضافه تا خمیر بدست آید و به دست تمیز نچسبد. خمیر احتیاج به ورز زیاد ندارد. سپس داخل ظرف قرار دهید و روی آن سلفون بکشید و چند پارچه روی ان بیندازید یا در محیطی گرم قرار دهید یک ساعت استراحت کند.

قالب های تک نفره پیتزا را با روغن جداکننده یا مخلوط کره و روغن مایع و آرد چرب کنید. برای هر قالب ابتدا 120 گرم خمیر بر روی میز آرد پاشی شده باز کنید داخل قالب بیندازید خمیر دیواره داشته باشد به ترتیب پنیرپیتزا ، مایه ماکارونی، کالباس، قارچ، فلفل دلمه، مرغ تنوری(در صورت دلخواه)، آویشن، جوز هندی و پنیر پیتزا بریزید.

90 گرم دیگر خمیر را باز کنید. روی مواد بیندازید و با وردنه اضافات خمیر را جدا کنید و دور تا دور خمیر را چنگال فرو کنید تا دو خمیر بهم بچسبد. روی خمیر را آب برس کنید و کنجد بپاشید. داخل فر 180 درجه سانتی گراد به مدت 15 دقیقه قرار دهید. برای تزیین روی هر پیتزا یک پنیرگودا قرار دهید با گرمای پیتزا باز شود.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه پیتزا پیکو، طرز تهیه پیتزا قالبی لایه لایه، طرز تهیه مینی پیتزا، طرز تهیه پیتزا ایتالیایی و طرز تهیه پیتزا ساده و فوری را به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا