آموزش ناننان بین الملل

طرز تهیه نان پیده گوشت در فر

آموزش نان پیده گوشت

فیلم طرز تهیه نان پیده یکی از دستور های نان کشور ترکیه می باشد که مناسب برای ماه  رمضان کنار سفره افطار مناسب می باشد برای مشاهده طرز تهیه نان پیده سوسیس اچما کلیک کنید، برای مشاهده طرز تهیه نان پیده گوشت با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم نان پیده ترکیه:

نام مقدار
آرد 3 لیوان
خمیرمایه 1 قاشق چای خوری
روغن زیتون 1 قاشق غذا خوری
آب ولرم 1 لیوان
نمک 1 قاشق چای خوری
مواد رویه:
گوشت چرخ کرده 200 گرم
نمک و فلفل سیاه مقداری
سیر نگینی شده 3 حبه
پیاز متوسط رنده درشت شده 1عدد
پودر آویشن مقداری
فلفل دلمه و گوجه گیلاسی مقداری برای تزیین
مواد رومال:
زرده تخم مرغ 1عدد
روغن زیتون 1 قاشق غذا خوری
رنگ زرد کمی

طرز تهیه نان پیده رمضان:

خمیرمایه و 1 قاشق چایخوری شکر و آب ولرم را با هم مخلوط کنار بگذارید تا عمل بیاید آرد و نمک را مخلوط و خمیر مایه را اضافه و مخلوط کنید، تا خمیر جمع شود سپس روغن زیتون را اضافه و مخلوط کنید. سپس 10 تا 15 دقیقه ورز دهید تا خمیر نرم شود. سپس خمیر را داخل کاسه ایی قرار دهید و سلفون بکشید و به مدت 1 ساعت استراحت دهید ( در محیط گرم قرار دهید ) .

گوشت چرخ کرده و پیاز و سیر و نمک و فلفل سیاه مخلوط کنید کنار بگذارید روغن زیتون و رب را با هم مخلوط کنید خمیر را بعد از استراحت نصف کنید خمیر را با وردنه به شکل مستطیل باز کنید روی خمیر رب بکشید  روی آن مقداری مخلوط گوشت چرخ کرده ولی نازک بکشید روی آن  فلفل دلمه و گوجه گیلاسی نصف شده قرار دهید و آویشن بپاشید .

لب های خمیر تا کنید روی لب ها مخلوط زرده و روغن و رنگ زرد رومال کنید و کنجد بپاشید داخل سینی کاغذ روغنی دار قرار دهید داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 30 الی 35 دقیقه طبقه وسط قرار دهید.

برای مشاهده طرز تهیه نان پنبه ای،  طرز تهیه نان پنیری ، طرز تهیه نان فتیر به صورت رایگان مشاهده و دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا