آموزش آشپزیپیتزا-پیراشکی-ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش با 3 مدل سس

آموزش طرز تهیه ساندویچ مرغ و خیارشور

اکثر ما  خانم ها برای پختن یک غذای سالم و خوشمزه همیشه مشکل این را داریم که ناهار یا شام چی بپزیم. ساندویچ مرغ پیشنهاد خوبی برای یک وعده غذایی سالم و کامل است. طرز تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش  یکی از راحت ترین غذاهایی است که شما می توانید با مواد در دسترس درخانه ان را تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید. در این مقاله با سایت استاد آشپزی همراه ما باشید.

اگر شما یک خانم شاغل یا پر مشغله هستید که نمی توانید وقت زیادی را صرف آشپزی کنید 4مدل ساندویچ ساده برای شام را یاد بگیرید که خیلی سریع و راحت می توانید درست کنید.

اما اگر وقت زیادی دارید و می خواهید در کنار این ساندویچ مرغ خوشمزه تان یک نان بسیار نرم ولطیف داشته باشید می توانید طرز تهیه نان باگت خانگی با آرد گندم را یاد بگیرید که از خوردن این ساندویچ سیر نخواهید شد.

ساندویچ مرغ ریش ریش

مواد لازم ساندویچ مرغ ساندویچ مرغ و خیارشور

در این مقاله از سایت استاد آشپزی ما به شما طرز تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش با سه مدل سس مختلف را آموزش می دهیم. شما می توانید یک ساندویچ مرغ و خیارشور خوشمزه را در کمترین زمان ممکن آماده کنید و با سس های مختلفی که به شما  در پایین آموزش می دهیم تهیه کنید و نوش جان کنید.

  1. سینه مرغ 1 عدد
  2. نمک، فلفل سیاه به مقدار لازم
  3. سیر 4 حبه
  4. کاهو یک بسته
  5. گوجه فرنگی دو عدد
  6. خیار شور 4 عدد
  7. نان ساندویچی 3 عدد

مراحل طرز تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش

ساندویچ مرغ ریش ریش یکی از غذاهای بسیار پرطرفداریی است که در عین حال ساده و راحت می توانید آماده کنید و درکنار عزیزانتان از خوردن آن لذت ببرید. در زیر مراحل اماده سازی را توضیح داده ایم.

ابتدا در طرز تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش، مرغ ها را با نمک و فلفل سیاه و فقط 4 حبه سیر و آب روی حرارت قرار دهید تا پخته شود. سپس ریش ریش کنید و در کره تفت دهید. و عصاره مرغ و فلفل را به آن اضافه کنید.

سس پستو برای ساندویچ مرغ ریش ریش (جزو سس های رژیمی است)

مواد لازم سس پستو برای یک عدد ساندویچ:

  1. ریحان یک پیمانه
  2. سیر له شده2حبه
  3. مغزگردو 1 قاشق غذاخوری
  4. روغن زیتون بین1 قاشق غذاخوری تا 1قاشق سوپ خوری
  5. نمک،فلفل سیاه به مقدار لازم
  6. ماست موسیر   1قاشق سوپ خوری

طرز تهیه سس پستو:

تمامی مواد را با گوشت کوب بزنید. برای روان تر شدن سس پستو می توانید روغن زیتون یا ماست موسیر اضافه کنید. حالا سس شما اماده است و 100 گرم از مرغ ریش ریش شده با سس اماده شده مخلوط کنید و داخل نان ساندویچ که کاهو، خیار شور و گوجه فرنگی در آن چیده شده است، بریزید.

سس کاری برای ساندویچ مرغ و خیارشور:

مواد لازم سس کاری:

  1. پیازچه یک دوم پیمانه
  2. نمک یک هشتم قاشق چای خوری
  3. فلفل دلمه ای یک دوم پیمانه
  4. خامه صبحانه یک پیمانه
  5. ماست چکیده موسیر یک قاشق غذاخوری
  6. سس مایونزیک ونیم قاشق غذاخوری
  7. سس خردل 2قاشق غذاخوری
  8. پاپریکا یا فلفل قرمز دو سوم قاشق چای خوری
  9. ادویه کاری یک قاشق چایخوری

طرز تهیه سس کاری:

فلفل دلمه ای نگینی، پیازچه خردشده نگینی(ترجیحا از هر دو قسمت سفید و سبز پیازچه)، سس خردل، سس سفید مایونز،فلفل سیاه، ادویه کاری، فلفل قرمز،  خامه صبحانه،ماست چکیده موسیر را باهم مخلوط کرده تا موادتان یک دست شوند و سس تان آماده ششده است، سس اماده را با 100 گرم مرغ ریش ریش شده مخلوط کنید و داخل نان ساندویچی با آن پر کنید.

سس پیاز و جعفری:

در طرز تهیه ساندویچ مرغ و خیارشور شما می توانید از سس پیاز وجعفری برای لذیذ تر شدن آن استفاده کنید.

مواد لازم سس پیاز و جعفری

  1. سس مایونز سفید 30گرم
  2. جعفری خرد شده 2 قاشق غذاخوری
  3. پیاز 1 عدد
  4. خیارشور 2عدد

طرز تهیه سس پیاز و جعفری:

خیارشور را نگینی کرده  و جعفری، پیاز و سس و نمک و فلفل سیاه و قرمز را به آن اضافه و مخلوط کنید. نان ها را از پهلو برش بزنید و داخل آن کاهو خیارشور و گوجه قرار دهید. حالا 100 گرم از مرغ های ریش ریش شده را به سس پیاز و جعفری اضافه و مخلوط نمایید و داخل نان ساندویچی از آن پر کنید و از طعم پیاز و جعفری نهایت لذت را ببرید.

سخن آخر

طرز تهیه ساندویچ مرغ و خیارشور یکی از غذاهایی است که همه افراد به خصوص بچه ها عاشق آن هستند اگر به دنبال درست کردن یک ساندویچ مرغ و خیارشور خوشمزه با طعمی متفاوت با سس دلخواهتان هستید همین حالا با دستور استاد آشپزی دست به کار شوید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه ساندویچ رست بیف را به صورت رایگان مشاهده کنید.

 

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

  1. سلام ممنونم از اموزش های خوبتان.
    این اموزش همان ساندویچ مرغ و خیارشور است یا متفاوت با ان است

  2. سلام طرز تهیه ساندویچ مرغ با پیازچه و جعفری رو لطفا می زارید؟؟ ایا ازاین سه مدل سس می تونیم برای هر ساندویچی استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا