آموزش دسر و نوشیدنیدسر میوه ای-تارت

طرز تهیه دسر کدو حلوایی ایده برای شب یلدا

آموزش دسر با کدو حلوایی برای شب یلدا

دسر کدوحلوایی استاد آشپزی بسیار راحت است، دسر کدوحلوایی علاوه برشیک و مجلسی بودن خوشمزه می باشد، که کدو حلوایی داخل دسر مشخص نیست.

دسر کدو حلوایی را می توانید مانند فیلم داخل قالب سیلیکونی  بدون کیک  هم تهیه کنید، در صورت متفاوت بودن می توانید داخل کدو حلوایی  گرد را خالی و دور کدو را داس طلایی بزنید و دسر را داخل آن بریزید و داخل یخچال به مدت 4 الی 6 ساعت قرار دهید تا ببندد یا داخل نیم لیوان یا بستنی خوری تهیه کنید.

حتی می توانید دسر کدو حلوایی را داخل قالب سیلیکونی کوچک تهیه کنید و برای زیر دسر ها از  کیک کدو حلوایی آموزش آن داخل سایت موجود است تهیه کنید، برای مشاهده دستور دسر کدو حلوایی با سایت استاد آشپزی همراه باشید.

 

مواد لازم کیک رولت:

نام مقدار
شکر 100 گرم
تخم مرغ 4عدد
آرد 100 گرم

مواد لازم دسر با کدو حلوایی:

نام مقدار
شیر 250 گرم
زرده تخم مرغ 4 عدد
شکر 150 گرم
عسل 6 قاشق سوپخوری
کدو حلوایی پخته و پوره شده 600 گرم
جوز هندی نصف قاشق چایخوری
پودر دارچین 1قاشق چایخوری
پودر هل نصف قاشق چایخوری
آب 160 میلی لیتر
ژلاتین 2 قاشق سوپخوری
خامه قنادی 300 گرم

طرز تهیه رولت کیک

ابتدا رولت را اماده کنید.سینی 30*40 کاغذ روغنی انداخته و سینی فر را طبقه اول از بالا قرار دهید و دمای فر 240 درجه سانتی گراد قرار دهید.

سپپس سفیده و زرده تخم مرغ را جدا کنید. سفیده ها را با همزن برقی بزنید تا سفید شود. سپس نصف شکر را کم کم اضافه و با همزن برقی بزنید تا مانند مرنگ براق و پوک شود و فرم بگیرد.

سپس زرده ها را با مابقی شکر و وانیل با همزن برقی بزنید تا مخلوط شوند. کمتر از یک دقیقه بزنید کافیست ( اگر زیاد زده شود رولت ترک می خورد ). به اندازه دو تا سه قاشق غذاخوری از سفیده ها را به زرده ها اضافه و مخلوط کنید. سپس زرده ها را به سفیده ها اضافه و به آرامی مخلوط کنید .چند قطره رنگ نارنجی یا زرد و قرمز اضافه و مخلوط کنید.

سپس آرد الک شده را به یکباره اضافه  و مخلوط کنید. مواد را داخل سینی ریخته و صاف کنید. فر به مدت 8 الی 10 دقیقه  قرار دهید. پس از خارج کردن از فر یک سینی به همان اندازه روی آن به مدت 5 دقیقه قرار دهید. پس از خنک شدن برگردانید و کاغذ آن را جدا و اطراف کیک خشک است را برش بزنید.

طرز تهیه دسر با کدو حلوایی برای شب یلدا

ابتدا ژلاتین و آب را مخلوط روی بخار کتری یا ماکروویو قراردهید تا باز شود. در ظرفی جداگانه  زرده و شکر و جوز هندی،دارچین و هل را با همزن برقی بزنید و دوری گیری کنید. شیر جوشیده را در حینی که همزن روشن است اضافه کنید.

عسل را  به مخلوط شیر اضافه و مخلوط کنید. سپس کدو حلوایی پوره شده را به مخلوط شیر اضافه و مخلوط کنید. ژلاتین باز شده را به مخلوط شیر  اضافه و مخلوط کنید.

پس از خنک شدن مواد دسر با کدو حلوایی، خامه فرم گرفته را اضافه و مخلوط کنید تا یکدست شود. در یخچال یا فریزر قرار دهید تا کمی سنگین شود.

سپس پلاستیک فریزر را باز کنید داخل قالب دسر  با کدو حلوایی قرار دهید و مانند فیلم اندازه قالب دسر  با کدوحلوایی را با ماژیک روی پلاستیک علامت بزنید و پلاستیک را روی کیک رولت قرار دهید و برش بزنید.

مجددا پلاستیک را داخل قالب قرار دهید و کیک دسر با کدو حلوایی را داخل قالب قرار دهید و اضافات آن را برش بزنید. مواد دسر با کدو حلوایی سنگین شده (راه نرود) را روی کیک بریزید. دسر با کدو حلوایی را داخل فریزر به مدت 6 الی 12 ساعت قرار دهید تا دسر کاملا سفت شود. سپس دیزاین کنید.

در صورت تمایل می توانید تعدادی از آموزش دسر و کیک و غذا با کدو حلوایی سایت استاد آشپزی در زیر آورده شده است بر روی آن کلیک و مشاهده کنید.

طرز تهیه خورشت کدو حلوایی

طرز تهیه خورشت کدو حلوایی
طرز تهیه خورشت کدو حلوایی

طرز تهیه دسر کدو حلوایی مدرن

طرز تهیه دسر کدوحلوایی شیک و مجلسی
آموزش مرحله به مرحله دسر کدو حلوایی مدرن

طرز تهیه کیک کدو حلوایی شکلاتی

طرز تهیه کیک کدو حلوایی شکلاتی
آموزش کیک کدوحلوایی شکلاتی با تمامی نکات و فیلم

طرز تهیه حلوا کدو حلوایی و لبو

طرز تهیه دسر کدو حلوایی و لبو
طرز تهیه دسر کدو حلوایی و لبو

طرز تهیه مگنولیا با کدو حلوایی

طرز تهیه دسر مگنولیا با کدو حلوایی
طرز تهیه دسر مگنولیا با کدو حلوایی

طرز تهیه کیک پنیری کدو حلوایی

طرز تهیه کیک پنیری کدو حلوایی
طرز تهیه کیک پنیری کدو حلوایی

طرز تهیه پتاژ کدو حلوایی

طرز تهیه پتاژ کدو حلوایی
طرز تهیه پتاژ کدو حلوایی

طرز تهیه تارت کیک کدو حلوایی

طرز تهیه تارت کیک کدوحلوایی
طرز تهیه تارت کیک کدوحلوایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا