آموزش دسر و نوشیدنیدسر میوه ای-تارت

طرز تهیه دسر موز با موز له شده

آموزش طرز تهیه دسر موز

فیلم دسر موز یکی از انواع اموزش دسر های ساده استاد آشپزی می باشد،برای مشاهده طرز تهیه دسر نارگیل کلیک کنید، بر روی سایت انواع دسر از ساده و راحت تا مدرن و حرفه ایی قرار داده شده است می توانید بهترین دسر ها را با سایت استاد آشپزی تجربه کنید،برای مشاهده آموزش دسر موز با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم دسر موز:

نام مقدار
شیر 750 گرم
زرده تخم مرغ 6عدد
موز 3عدد
شکر 1پیمانه سرخالی
خامه قنادی 225 گرم
ژلاتین 27 گرم
آب 2/1پیمانه

طرز تهیه دسر موزی:

ابتدا 500 گرم از شیر را داغ کنید. مابقی شیر سرد را با خامه زده شده مخلوط کنید ژلاتین را با آب سرد مخلوط کنید و بن ماری باز کنید زرده ها و شکر و وانیل را با همزن برقی بزنید.

سپس شیر داغ را در حالی که همزن برقی روشن است اضافه کنید و به مدت 7 دقیقه بزنید. سپس ژلاتین باز شده را اضافه و مخلوط کنید. سپس مخلوط خامه را اضافه و مخلوط کنید داخل فریزر قرار دهید تا مانند فرنی غلیظ شود.

سپس رینگ مربع سایز 23 سانتی متری  را 2 بار سلفون بکشید و روی تخته قرار دهید. سپس موز نگینی شده را اضافه و مخلوط کنید  به مدت 8 تا 12 ساعت داخل فریزر قرار دهید. سپس از فریزر خارج، دور رینگ سشوار بگیرید و رینگ را از ان خارج کنید و با دستگاه مخمل پاش دسر را مخمل ( 110 گرم شکلات سفید، 100 گرم کره کاکائو، رنگ پودردکول به میزان لازم بن ماری باز کنید و گوشکوب برقی بزنید ) بزنید و دیزاین کنید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه دسر آناناس، طرز تهیه دسر ماست و اناناس، طرز تهیه دسر سیب مدرن، طرز تهیه دسر گلابی مدرن، طرز تهیه دسر انبه مجلسی و طرز تهیه دسر شیر عسل پسته را به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا