آموزش آشپزیته چین-پلو-چلو

طرز تهیه ته چین ساده و خوشمزه

آموزش تهیه ته چین مرغ

فیلم طرز تهیه ته چین مرغ در قابلمه خیلی ساده ولی خوشمزه ی باشد ته چین مرغ بدون تخم مرغ و ماست می باشد ولی سبزی داخل آن فوق العاده خوش عطر و خوشمزه می شود.همچنین می توانید طرز تهیه ته چین مجلسی را به صورت رایگان از سایت مشاهده کنید.برای مشاهده طرز تهیه ته چین ساده مرغ با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم ته چین مرغ بدون فر:

نام مقدار
مرغ 250 گرم
گشنیز و شنبلیله 1لیوان(گشنیز4/3 لیوان،شنبلیله4/1 لیوان)
سیر 6عدد
پیاز نگینی 1عدد
نمک و ادویه کاری از هر کدام 1قاشق مرباخوری
فلفل سیاه 1قاشق چایخوری
برنج 3پیمانه
سیب زمینی قالبی 5 عدد

طرز تهیه ته چین مرغ در قابلمه:

گشنیزو شنبلیه را داخل تابه ایی  بریزید وبا روغن تفت دهید تا آب سبزیجات کشیده شود سپس پیاز و سیر سرخ شده اضافه کنید  ادویه کاری و نمک ( عصاره مرغ ) و فلفل سیاه و زعفران دم شده را اضافه کنید بعد که سبزیجات سرخ شد، مرغ را با کمی روغن تفت دهید. سپس به سبزیجات اضافه و مخلوط کنید .

سپس داخل قابلمه روغن و سیب زمینی کاتر زده، بیشتر برنج و سپس مواد را بریزید و دوباره مابقی برنج ، روش رو زعفران دم شده بریزید  و کمی فشار دهید،که از هم پاشیده نشود. روی آن آلومینیوم بکشید و سوراخ روی آن ایجاد کنید و در فر 200 درجه به مدت 45 دقیقه قرار دهید. اگر خواستید ته چین مرغ را بر  روی گاز قرار دهید یک ربع اول با حرارت نسبتا زیاد و 20 دقیقه بعد با حرارت کم قرار دهید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه ته چین شاهرودی، طرز تهیه ته چین پلو با مرغ، طرز تهیه ته چین با مرغ خام و طرز تهیه ته چین مرغ و هویجبه صورت رایگان  از سایت استاد آشپزی مشاهده و دانلود کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا