آموزش آشپزیته چین-پلو-چلو

طرز تهیه ته چین زعفرانی مجلسی

آموزش ته چین مرغ زعفرانی 

فیلم اموزش ته چین مجلسی یکی از موارد آموزش های ته چین های خوشمزه سایت استاد آشپزی است، برای مشاهده طرز تهیه ته چین ساده و خوشمزه کلیک کنید، دستور ته چین زعفرانی مجلسی یکی از بهترین دستور های ته چین استاد آشپزی می باشد. برای مشاهده یک آموزش ته چین مجلسی با استاد آشپزی همراه باشید. 

مواد لازم ته چین زعفرانی مجلسی:

نام مقدار
برنج 4 پیمانه
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
گوشت بر بدون استخوان 500 گرم
زردچوبه 1 قاشق چایخوری
زعفران دم کرده 4/1 پیمانه
ادویه کاری 2/1 قاشق چایخوری
ماست چکیده 2 پیمانه
آب لیموترش تازه 2 قاشق سوپخوری
کره 100 گرم
تخم مرغ 4 عدد
پیاز داغ 2/1 پیمانه
پودر دارچین 2/1 قاشق چایخوری

طرز تهیه ته چین مرغ زعفرانی در قابلمه:

برنج را چند ساعت خیس کنید، آبکش کنید ( نیم پز ). گوشت را بپزید وریش ریش کنید. ماست و تخم مرغ و زعفران و کره و نمک و فلفل سیاه و آب لیمو ترش  مخلوط کنید سپس تمامی برنج آبکش شده بدون آب را در آن ریخته و مخلوط کنید.

قالب را با مخلوط کره و روغن و آرد چرب کنید یا قابلمه نچسب روغن مایع بریزید. نصفی از برنج را بریزید و فشرده کنید. گوشت ریش ریش شده و پیاز داغ را بریزید. پودر دارچین بپاشید. مابقی برنج روی ان بریزید و فشرده کنید. در فیلم فراموش شد کره و پودر دارچین بریزم در آخر ریختم. آلومینیوم بکشید و چنگال بکشید داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 1 ساعت تا 1 ساعت و نیم قرار دهید یا دمی  قرار دهید و دم کنید.

می توانید طرز تهیه ته چین شاهرودی، طرز تهیه ته چین مرغ و هویج، طرز تهیه ته چین پلو با  مرغ، طرز تهیه ته چین با مرغ، طرز تهیه ته چین چشم بلبلی پلوشیرازی و طرز تهیه بریانی مرغ هندی را به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا