آموزش پخت انواع کیککیک میوه ای

طرز تهیه اسلایس سیب

آموزش اسلایس سیب

فیلم آموزش اسلایس سیب و گردو یکی از انواع کیک های سیب و دارچین سایت استاد آشپزی است، بافت اسلایس سیب و گردو نرم ولطیف مانند بافت کیک های کره ای  می باشد، برای مشاهده طرز تهیه کیک باواریای سیب کلیک کنید، همچنین انواع کیک های سیب و شیرینی اسلایس سیب و انواع اسلایس جدید بر روی سایت استاد آشپزی موجود است، برای مشاهده آموزش اسلایس سیب و گردو با استاد آشپزی همراه با شید.

مواد لازم اسلایس سیب وگردو:

نام مقدار
سیب رنده شده 3 عدد متوسط
شکر 3/1 پیمانه
گردو نگینی 4/1 پیمانه
پودر دارچین 1 تا 2 قاشق چایخوری
مواد لازم کیک:
تخم مرغ 4عدد
آرد 2 پیمانه سرخالی
شکر 2/1 پیمانه
روغن مایع 2/1 پیمانه
بکینگ پودر 1 قاشق چایخوری
شیر 2/1 پیمانه

 

طرز تهیه اسلایس سیب و گردو:

ابتدا سیب و شکر را با هم مخلوط و روی حرارت قرار و مدام بهم بزنید تا آب آن کشیده شود و سیب ها پخته و نرم شوند. سپس گردو و دارچین را اضافه و مخلوط کنید، کنار بگذارید تا خنک شود. قالب 20*30  سانتی متری را کاغذ روغنی بیندازید یا در صورت استفاده از قالب تفلون فقط چرب کنید. فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن کنید.

سپس تخم مرغ و شکر و وانیل را با همزن برقی به مدت 7 دقیقه بزنید. سپس شیر و روغن را اضافه و در حد مخلوط شدن بزنید. سپس مخلوط آرد و بکینگ پودر را در 3 مرحله به مواد تخم مرغی اضافه و با لیسک مخلوط کنید. نیمی از مواد خمیری را داخل قالب بریزید و صاف کنید.

سپس مواد میانی روی آن ریخته و صاف کنید. مابقی مواد خمیری روی آن بریزید و صاف کنید.د اخل فر از قبل گرم شده به مدت 20 تا 30 دقیقه طبقه وسط قرار دهید. پس از پخت از قالب خارج و برش بزنید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه کیک سیب دارچین کارامل، طرز تهیه  کیک سیب دارچین، طرز تهیه کیک پنیر سیب دارچین و طرز تهیه پای سیب خامه ای به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا