آموزش دسر و نوشیدنیچیزکیک

طرزتهیه اسلایس چیز کیک توت فرنگی

آموزش چیز کیک توت فرنگی اسلایسی

فیلم اسلایس چیز کیک توت فرنگی آموزش جدید ترین چیز کیک توت فرنگی با پایه کیک و دیزاین متفاوت می باشد در صورت تمایل برای مشاهده چیز کیک توت فرنگی یخچالی ساده کلیک کنید، اسلایس چیز کیک توت فرنگی مجلسی و بی نظیر می باشد که برش های آن مجلسی و شیک می باشد برای مهمانی ها و دور همی ها مناسب می باشد، برای مشاهده اسلایس چیز کیک توت فرنگی با پایه کیک با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم چیز کیک توت فرنگی با پایه کیک:

نام مقدار
کیک نارگیلی
پودرنارگیل 45 گرم
آرد 25 گرم
پودرقند 50 گرم
پودر بادام 55 گرم
سفیده تخم مرغ 155 گرم
شکر 65 گرم
چیزکیک وانیلی
پنیرخامه ایی 250 گرم
شکر 50 گرم
ماست 65 گرم
آب لیموتازه 5 گرم
وانیل کمی
خامه قنادی فرم گرفته 230 گرم
ژلاتین 7 گرم
آب برای ژلاتین 35 گرم
ژله توت فرنگی
پوره توت فرنگی 100 گرم
ژلاتین 5 گرم
آب برای ژلاتین 4/1 پیمانه
ژله قرمز شفاف
آب گرم 120 گرم
شکر 25 گرم
آب لیمو 7 گرم
ژلاتین 5 گرم
آب برای ژلاتین 25 گرم
رنگ خوراکی مقداری

طرز تهیه پایه کیک چیز کیک توت فرنگی:

پودر نارگیل، پودر بادام ، پودر قند وآرد را الک و با هم مخلوط کنید. سفیده های تخم مرغ را با همزن برقی بزنید تا سفید شوند شکر را کم کم اضافه کنید تا کاملا پوک و سفت شوند اگر ظرف را برگردانید از ظرف نریزد.

سپس مواد خشک را در 3 مرحله به سفیده ها اضافه و با لیسک مخلوط کنید  مواد را داخل قالب یا رینگ 20 در 20 کاغذ روغنی دار بریزید داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 12 دقیقه قرار دهید.

طرز تهیه چیزکیک وانیلی :

پنیرخامه ایی را با شکر مخلوط کنید ماست را اضافه و مخلوط کنید آب لیمو و وانیل را اضافه و مخلوط کنید در پایان خامه قنادی را اضافه و مخلوط کنید ژلاتین و آب را مخلوط و بن ماری باز کنید و به مواد اضافه کنید.

اطراف کیک را برش بزنید بر روی سلفون گذاشته و رینگ قرار دهید سلفون را اطراف رینگ بچسبانید. نصف مواد پنیری را بر روی کیک پخته شده بریزید داخل فریزر قرار دهید تا رویه آن ببندد.

طرز تهیه ژله توت فرنگی :

پوره توت فرنگی را با شکر مخلوط روی حرارت یا داخل ماکروفر قرار دهید تا شکر باز شود  ژلاتین و آب را با هم مخلوط و بن ماری باز کنید  به پوره اضافه کنید پس از خنک شدن بر روی لایه پنیری بریزید ( در صورتی که شیرینی آن کم بود کمی شکر دیگر اضافه کنید )

پس از بستن رویه مابقی مواد پنیری را بن ماری باز کنید و 60 گرم پوره توت فرنگی را به آن اضافه و مخلوط کنید مواد خنک شده را روی لایه ژله توت فرنگی بریزید مجددا داخل فریزر قرار دهید تا رویه ان ببندد.

طرز تهیه ژله قرمز شفاف :

اب و شکر را با هم مخلوط داخل ماکروفر یا روی حرارت قرار دهید تا شکر حل شود رنگ خوراکی را اضافه و مخلوط کنید ژلاتین و آب را مخلوط و بن ماری باز کنید و به مخلوط آب و شکر اضافه و سپس آب لیمو را اضافه و مخلوط کنید روی مواد پنیری بریزید.داخل یخچال به مدت 4 الی 6 ساعت قرار دهید تا رویه آن کاملا ببندد.

علاوه برفیلم آموزش  چیز کیک توت فرنگی، می توانید آموزش چیز کیک نوتلا، چیز کیک انار یخچالی، چیز کیک زعفران و کادایف،  چیز کیک جنگل سیاه و همچنین چیز کیک شیر عسل را بر روی سایت مشاهده و دانلود کنید. 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا