آموزش پخت انواع کیککیک خیس و مرطوب-کیک باقلوا

طرز تهیه کیک باقلوا با ماست

اموزش کیک باقلوا ترکی

فیلم آموزش کیک باقلوا با شربت ساده یکی از انواع آموزش های کیک های شربتی وکیک های مرطوب و خیس سایت استاد آشپزی است بافت کیک باقلوا با شربت ساده نرم و لطیف و بسیار خوشمزه هستند، برای مشاهده طرز تهیه کیک براونی دوغ و شکلات کلیک کنید، کیک باقلوا با شربت ساده از عکس ان مشخص بافتی پنبه ای دارد برای مشاهده آموزش کیک باقلوا باقلوا با شربت ساده با استاد آشپزی همراه باشید. 

مواد لازم کیک باقلوا با ماست:

نام مقدار
تخم مرغ 7عدد
روغن مایع 5/1 لیوان(نیمه جامد هم می شود)
ماست 4/3 لیوان
آرد 3لیوان
جوش شیرین 1 قاشق چایخوری سرصاف
پکینگ پودر 1قاشق مرباخوری سرپر
وانیل

شکر

کمی

1لیوان

طرز تهیه کیک شربتی ترکیه:

ابتدا برای رویه یک عدد زرده را با 2 قاشق غذاخوری ماست و مقداری زعفران و هر مغزی یا پودر نارگیل که دوست دارید، مخلوط کنید و کنار  بگذارید.

سفیده های تخم مرغ را  با همزن برقی بزنید. زمانی که فرم گرفت 3/1 از شکر را بارانی به آن اضافه کنید تا  کامل فرم بگیرد.

سپس مابقی زرده ها را با شکر و وانیل با همزن برقی بزنید تا کرم و کشدار شود.سپس روغن و ماست را اضافه کمیبا همزن برقی بزنید. سپس سفیده های فرم گرفته را به یکباره به زرده ها اضافه کنید و با لیسک مخلوط کنید. سپس در سه مرحله مخلوط آرد و بکینگ پودر و جوش شیرین را با هم الک کرده به مواد تخم مرغی اضافه کنید. خوب با لیسک مخلوط کنید. مایع را داخل سینی 30*40 سانتی متری بریزید، نیازی به چرب کردن با روغن نیست، روی آن را با لیسک صاف کنید.

بعد مایه رویه  را روی کیک بریزید و با قاشق روی کیک را صاف کنید بعد روی آن را نارگیل و گردوی خرد شده بریزید و به مدت 45 دقیقه در فر از قبل روشن شده در طبقه وسط با دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید. در آخر کمی گریل را روشن کنید تا روی آن طلایی شود.

مواد شربت:

شکر 3 لیوان- آب 1 لیوان- گلاب نصف لیوان- زعفران کمی- هل ساییده 1قاشق مرباخوری

طرز تهیه:

همه مواد را با هم مخلوط 2 دقیقه روی حرارت گذاشته پس از اینکه قل زد و شکر کامل حل شد آن را خاموش کنید. و روی کیک برش خورده داخل سینی بریزید. کیک و شربت یا هردو ولرم یا یکی داغ و یکی سرد باشد.

در صورت تمایل می توانید  طرز تهیه کیک باقلوا شربتی، طرز تهیه کیک باقلوا بادام، طرز تهیه کیک مرطوب گردویی، طرز تهیه کیک مرطوب پسته و شربت  پرتقال و طرز کیک خیس شکلاتی به صورت رایگان مشاهده و دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا