آموزش پخت انواع کیککیک عصرانه

طرز تهیه کیک اسفناج ساده

آموزش کیک اسفناج خوشمزه

فیلم آموزش کیک اسفناج ساده و آسان می باشد، کیک اسفناج از جمله کیک های ساده و بتدی است، برای مشاهده طرز تهیه کیک اسفناج مجلسی کلیک کنید، کیک اسفناج بافتی نرم و اسفنجی و پوک دارد، کیک اسفناج مناسب برای شب یلدا می باشد، برای مشاهده اموزش کیک اسفناج با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم کیک اسفناج ساده:

نام مقدار
اسفناج پاک شده و شسته (اسفناج با ساقه اش است) بین 100 تا 120 گرم
شیر 100گرم
وانیل کمی
روغن مایع 100 گرم
تخم مرغ 3 عدد
شکر 220 گرم
آرد 250 گرم
بکینگ پودر یک قاشق غذاخوری سر صاف

طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه:

اسفناج اگر تازه باشد با ساقه اش پاک کرده و بعد درون آب جوش ریخته و سریعا صاف  کنید و با پشت قاشق فشار دهید تا آب اضافی گرفته شود، اگر خواستید فریزری استفاده  کنید، اسفناج ها را شسته و بدون خرد کردن در فریزر قرار دهید و برای کیک به صورت یخ زده وزن کنید و بعد اسفناج را داخل آب جوش ریخته و سریع آبکش کنید ( اصلا توی آب جوش نماند ). بعد خوب فشار دهید و آب آن ها را کاملا بگیرید. بعد اسفناج ها را داخل پارچ بریزید وشیر را اضافه کنید یا با  گوشت کوب برقی پوره کنید.

ابتدا تخم مرغ ها را با شکر و وانیل  5 دقیقه با دور تند همزن بزنید، سپس خاموش کرده و روغن را  اضافه کرده و یک دور فقط بزنید. سپس مخلوط شیر و اسفناج را ریخته و یک دور دیگر بزنید در آخر ترکیب آرد و بکینگ پودر را در 3 مرحله اضافه و با لیسک مخلوط کرده و درون قالب 30 سانت میان تهی کاغذ روغنی دار بریزید. در فر 180 درجه سانتی گراد از قبل روشن شده در طبقه وسط به مدت 45 دقیقه قرار دهید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه تاتلی اسفناج، طرز تهیه نان آچما بورک اسفناج، طرز تهیه کیک هویج و طرز تهیه کیک کدو حلوایی شکلاتی به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا