آموزش دسر و نوشیدنیدسر ساده

طرز تهیه دسر بیسکو چیز حرفه ای

آموزش دسر بیسکو چیز 

دستور دسر بیسکو چیز بسیار ساده وراحت می باشد سطح آموزش دسر مبتدی است و این دسر را می توانید در ظروف دیگر یا هر قالب دیگری تهیه کنید. دستور بیسکو چیز خوشمزه وعالی است برای مشاهده آموزش این دسر خوشمزه و ساده با سایت استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم دسر بیسکو چیز:

نام مقدار
پنیر خامه ای 200 گرم
بیسکوییت ساقه طلایی یا پتی پور 100گرم
خامه صبحانه 100 گرم
شکلات سفید 300 گرم
وانیل 8/1 قاشق چایخوری
ژلاتین 2 قاشق چایخوری
آب سرد 2 قاشق سوپ خوری
نسکافه 2 قاشق مرباخوری

طرز تهیه بیسکو چیز:

ابتدا شکلات سفید و خامه را در ظرفی ریخته بن ماری کنید ( روی حرارت کتری ) تا شکلات باز شود درظرفی دیگر هم نسکافه و ژلاتین و آب را مخلوط کرده بن ماری کنید تا باز و شفاف شود.

پنیر خامه ای و وانیل را یک دور با همزن بزنید تا از لختگی در آید سپس ترکیب شکلات و خامه و ترکیب ژلاتین و نسکافه را به پنیر اضافه کرده  و با همزن برقی مقداری زده تا یکدست شود.

بعد بیسکوییت های پودر شده را اضافه کنید.مواد را داخل قالب های سیلیکونی بریزید و 12 ساعت درفریزر قرار دهید.بیسکو چیزها را بعد از آماده شدن  روی بیسکوییت یا روی ظرف شکلاتی قرار دهید.

نکاتی که باید در هنگام تهیه دسر رعایت کنید:

1-ژلاتین را بر روی آب سرد بپاشید که گلوله نشود و بهم بزنید بر روی بخار کتری یا در ماکفروفر 15 ثاینه 15 ثانیه قرار دهید تا کاملا شفاف شود.

2-دسر را می توانید در نیملیوان ها یا در هر ظرف دلخواهی تهیه کنید و در یخچال به مدت 4 الی 8 ساعت  قرار دهید.

3-بیسکویت ها را می توانید ابتدا پودر کنید و سپس داخل دسر بریزید.

4- در زمان تهیه هر دسر در زمان مخلوط کردن به ویژه ژلاتین سعی کنید مواد ها با هم هم دمای باشند در صورتی که یکی از مواد گرم و دیگر سرد باشد ژلاتین گلوله می شود یا بافت دسر خوب نمی شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا