آموزش شیرینی و شکلاتشیرینی مدرن

طرز تهیه اسلایس بادام و شکلات

آموزش اسلایس شکلات و بادام

شیرینی های اسلایسی، از شیرینی های جدید می باشد که چند سالی است باب شده است. برای مشاهده طرز تهیه اسلایس گردویی شکلاتی کلیک کنید. اسلایس بادام و شکلات خوشمزه  می باشند و بافتی ترد دارند که دارای 2 یا 3 لایه هستند. برای مشاهده دستور شیرینی اسلایس شکلات و بادام با سایت استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم اسلایس بادام و شکلات:

نام مقدار
کره یخچالی 75 گرم
تخم مرغ 1عدد
پودرقند 75 گرم
شیر 23 گرم
پودر بادام 100 گرم
آرد 200 گرم
نمک و وانیل کمی

مواد میانی:

نام مقدار
شکر 100 گرم
آرد 10 گرم
پودر نشاسته ذرت 10 گرم
پودر ژلاتین 15 گرم
آب سرد 30 گرم
خامه صبحانه 50 گرم
شیر سرد 125 گرم

طرزتهیه اسلایس بادام:

قالب 20*30 را آلومینیوم بیاندازید و لبه دار باشد. داخل غذاساز پودرقند، نمک، وانیل، آرد و کره تکه تکه شده بریزید و روشن کنید تا حالت شنی شود. پودر بادام را اضافه کرده، سپس تخم مرغ و شیر را اضافه کنید، خمیر که جمع شد، دستگاه را خاموش کنید.

خمیر را از دستگاه خارج و  داخل سینی باز کنید و با وردنه صاف کنید. در صورتی که خمیر به وردنه بچسبد وردنه را آردی کنید. در پایان چنگال بزنید و در فر از قبل گرم شده با دمای  180 درجه سانتی گراد به مدت 15 تا 20 دقیقه طبقه وسط قرار دهید.

پودر ژلاتین را به همراه آب سرد بن ماری کنید. شیر، شکر، پودر نشاسته ذرت و آرد را با هم مخلوط و روی حرارت قرار دهید تا مانند فرنی غلیظ شود، از روی حرارت برداشته، سپس ژلاتین باز شده را به آن اضافه کنید. سپس وانیل و خامه را به ان اضافه کنید.

اسلایس را از فر خارج کردید و کمی خنک شد. مواد کرم، داغ است را بریزید. سپس داخل فریزر به مدت 10 دقیقه قرار دهید که رویه آن ببندد.

100 گرم شکلات شیری را به روش بن ماری باز کنید و 2 قاشق غذاخوری روغن مایع اضافه کنید و بر روی اسلایس بریزید و صاف کنید. 50 گرم شکلات سفید را به روش بن ماری باز کنید. داخل قیف بریزید و روی اسلایس ها خط بیندازید و با کارد برش بزنید.

نکاتی که در هنگام پخت دستور شیرینی اسلایس بادام  شکلات رعایت کنید:

1-آرد و پودر قند  اسلایس بادام و شکلات را الک کنید.

2-خمیر را به کمک وردنه یا با دست داخل قالب باز کنید در صورت چسبندگی کمی آرد به وردنه بزنید.

3-در شیرینی اسلایس بادام و شکلات خوشمزه دارای 3 لایه کراست، لایه دسری ولایه شکلات می باشد.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه ملکه بادام، طرز تهیه اسلایس مدرن، طرز تهیه اسلایس سیب و هویج، طرز تهیه اسلایس روسی خوشمزه، طرز تهیه اسلایس سیب سوئدی، طرز تهیه اسلایس مغز و شکلات، طرز تهیه کارامل نارگیل و طرز تهیه اسلایس کارامل نسکافه را به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا