آموزش ناننان بین الملل

طرز تهیه نان آپ سایدان یا برگردان

آموزش رول دارچینی

فیلم آموزش نان رول دارچینی، متفاوت تر از سایر نان رول دارچینی، خوشمزه و کاراملی می باشد، بافت نان نرم و خوشمزه می باشد، برای مشاهده طرز تهیه  نان  بادام و دارچین کلیک کنید، نان رول دارچینی به خاطر برگرداناز قالب، به نان برگردان یا آپ سایدان که به سمت بالا معنی می شود، برای مشاهده طرز تهیه نان آپ سایدان یا برگردان با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم رول دارچینی:

نام مقدار
شکر 50 گرم
خمیرمایه 1قاشق مرباخوری
آب ولرم 4/1 پیمانه
تخم مرغ درشت 1عدد
ماست پرچرب 30 گرم
شیر 4/1 پیمانه
کره ذوب شده 20 گرم
روغن مایع 1 قاشق سوپخوری
وانیل 4/1 قاشق چایخوری
آرد 250 تا 300 گرم
مواد زیرین قالب
عسل 40 گرم
کره 25 گرم
شکرقهوه ایی روشن 90 گرم
گردو بلغور شده 50 گرم
مواد میانی
کره 1قاشق سوپخوری
پودر دارچین یا هل 1قاشق مرباخوری
شکر 1قاشق سوپخوری

طرز تهیه رول دارچینی:

خمیرمایه را با آب ولرم و 1 قاشق چایخوری شکر با هم مخلوط کنید، کنار بزارید تا عمل آید. در ظرفی دیگر تخم مرغ و شکر و روغن و کره و ماست را با هم مخلوط کنید.

شیر ولرم کنید و کم کم به مواد تخم مرغی اضافه کنید. خمیر مایه را اضافه کنید. سپس کم کم آرد را اضافه کنید، تا زمانی آرد را اضافه کنید که خمیر به دست تمیز نچسبد. با کاردک خمیر را ورز دهید. ابتدا خمیر را ضربه نزنید چون که باعث زود عمل آمدن خمیر مایه می شود. خمیر را سلفون کشیده به مدت 20 دقیقه استراحت دهید.

قالب کاپ کیک که اندازه دهانه آن 7 سانت باشد را روغن جداکننده یا روغن جامد یا کره چرب کنید. شکر قهوه ایی روشن باشد در غیر این صورت نصف شکر سفید ونصف قهوه ا یی با هم مخلوط کنید. شکر و کره و عسل را با هم مخلوط کنید و روی حرارت قرار دهید تا گرم شود. در حدی که کره باز شود. کف قالب کاپ کیک که اندازه دهانه آن 7 سانتی متری باشد را چرب کرده، 1قاشق سوپخوری از مواد عسلی بریزید. گردو روی آن بریزید.

خمیر را روی صفحه کار به اندازه 20*30  سانت  باز کنید. روش کره بزنید، شکر و دارچین را با هم مخلوط کنید و روی کره باشید. خمیر را رول کنید بعد با نخ به 12 قسمت مساوی تقسیم کنید و هر قسمت را داخل قالب قرار دهید. روی آن پارچه تمیز بندازید و به مدت 10 دقیقه استراحت دهید. سپس داخل فر 180 درجه سانتی گراد در طبقه وسط فر به مدت 20 دقیقه قرار دهید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه دارچین فندق آلمانی، طرز تهیه نان رول دارچینی، طرز تهیه نان رول کره ای و طرز تهیه نان صبحانه آلمانی به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا