آموزش پخت انواع کیککیک شکلاتی

طرز تهیه کیک شکلات سفید دبل چاکلت

آموزش کیک شکلات سفید دوبل

فیلم اموزش کیک شکلات سفید دبل چاکلت یکی از انواع کیک های شکلاتی سایت استاد آشپزی می باشد بافت کیک شکلات سفید دبل چاکلت بافتی شبیه کیک های اسفنجی و نرم می باشد، برای مشاهده طرز تهیه مینی کیک شکلات قهوه  کلیک کنید، کیک شکلات سفید دبل چاکلت بسیار خوشمزه و مناسب عصرانه در کنار چای می باشد، برای مشاهده آموزش کیک شکلات سفید دبل چاکلت با استاد آشپزی همراه باشید.

طرز تهیه کیک دبل چاکلت:

نام مقدار
شکلات سفید خرد شده 250 گرم
آرد 450 گرم
پکینگ پودر یک قاشق مربا خوری
جوش شیرین نصف قاشق مربا خوری
نمک 4/1 قاشق مربا خوری
کره نرم شده 250 گرم
شکر 360 گرم
وانیل کمی
تخم مرغ 6عدد
ماست ساده 250 گرم

طرز تهیه  کیک دبل چاکلت سفید:

فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن و پنجره فر را در طبقه پایین فر قرار دهید.دقالب میان تهی 30 سانتی متری را با روغن جداکننده یا مخلوط کره و روغن مایع و آرد بزنید.

ابتدا یک سوم کره و شکلات سفید را به روش بن ماری باز کنید. دو سوم کره و شکر و وانیل را با همزن برقی به مدت 2 دقیقه بزنید. سپس تخم مرغ ها را دانه دانه با فاصله 30 ثانیه اضافه و با همزن برقی به مدت یک دقیقه بزنید. سپس مخلوط کره و شکلات باز شده را اضافه و مخلوط کنید. مخلوط آرد و بکینگ پودر و جوش شیرین  با ماست به طوربه تناوب  به مخلوط تخم مرغ ها اضافه کنید و آرام آرام مخلوط کنید. سپس مواد را داخل قالب بریزید و صاف کنید داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 55 دقیقه قرار دهید.

می توانید نصف دستور را در قالب صبحانه 24*7*7 سانتی متری  کاغذ روغنی دار بریزید، با گاناش شکلاتی و شکلات تزیین کنید. در صورت دلخواه می توانید 50 گرم از آرد  را کم و به آن پودر کاکائو اضافه و به جای شکلات سفید به آن شکلات تلخ ( یا نصف تلخ و نصف شیری ) اضافه کنید ولی بافت و طعم ان متفاوت تر از دستور اصلی می شود. شکلات کیک را به تنهایی به کیک اضافه نکنید حتما با یک سوم کره مخلوط کنید.  

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه کیک زبرا شکلاتی، طرز تهیه کیک شکلاتی اسنیکرز، طرز تهیه کیک بی بی شکلات خوشمزه، طرز تهیه شکلات گردویی، طرز تهیه خیس قهوه شکلاتی، طرز تهیه گلد کیک و طرز تهیه کیک شکلات مذاب را به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا