آموزش پخت انواع کیککیک میوه ای

طرز تهیه کیک جنگل سیاه

آموزش کیک جنگل سیاه آلمانی

دستور کیک جنگل سیاه از جمله کیک های شکلاتی یا به اصطلاحی کیک سیاه ولی با بافتی نرم و لطیف است که بین لایه ها کرم شکلاتی با گیلاس می باشد دستور کیک جنگل سیاه آلمانی متعلق به کشور آلمان می باشد که دستور های زیادی موجود است دستور کیک جنگل سیاه آلمانی بسیار خوشمزه می اشد در صورت تمایل به دنبال چیز کیک جنگل سیاه هستید بر روی سایت استاد آشپزی موجود است، برای مشاهده دستور کیک جنگل سیاه آلمانی با سایت استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم کیک جنگل سیاه:

نام مقدار
کرم شکلات تلخ
شکلات تلخ 190 گرم
خامه صبحانه 100 گرم
گلوکز 15 گرم
کره 5 گرم
خامه فرم گرفته 310 گرم
کیک شکلاتی  مواد
تخم مرغ 4عدد
شکر 100 گرم
عسل 20 گرم
نمک 1پنسه
وانیل کمی
آرد 100 گرم
پکینگ پودر نصف قاشق چایخوری
پودرکاکائو 20 گرم
شیر 46 گرم
کره 40 گرم
کمپوت گیلاس:
کمپوت 1عدد
شکر 30 گرم
آب لیمو 12 گرم
آب گیلاس 1قوطی
نشاسته ذرت 10 گرم

طرز تهیه کیک جنگل سیاه آلمانی:

ابتدا کرم شکلات رو درست کنید خامه صبحانه را روی حرارت یا داخل ماکروفر قرار دهید تا ریز جوش بزند سپس به شکلات ها اضافه و مخلوط کنید تا شکلات ها باز شوند در صورتی که شکلات ها کاملا باز نشد به روش بن ماری یا داخل ماکروفر قرار دهید تا کاملا باز شوند. سپس کره را اضافه و مخلوط کنید سپس گلوکز را کمی گرم کنید ( داخل ماکرو یا بن ماری )  تا روان شود و به مواد اضافه و مخلوط کنید مواد را به خامه فرم گرفته اضافه کنید با همزن برقی بزنید تا یکدست شود سلفون بکشید . به مدت 8 الی 10 ساعت داخل یخچال استراحت دهید.

ابتدا آرد، نمک، پودرکاکائو و پکینگ پودر با هم مخلوط و الک کنید. تخم مرغ ها، شکر، وانیل و عسل را با هم مخلوط کنید داخل کاسه آب داغ قرار دهید و مخلوط کنید تا عسل و شکر باز شوند سپس از آن خارج و ظرف کره و شیر را اخل آن قرار دهید.

مخلوط تخم مرغ ها را با همزن برقی بزنید تا حجم آن 3 برابر و کشدار شود سپس شیر را اضافه و مخلوط کنید سپس مخلوط آرد را در 2 مرحله داخل آن الک و مخلوط کنید کمی از مواد را داخل کره باز شده بریزید و مخلوط کنید و به کل مواد اضافه کنید مواد را داخل قالب 25*35 سانتی متری کاغذ روغنی دار بریزید داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 20 دقیقه قرار دهید.می توانید داخل دو قالب گرد 18 سانت هم بریزید.

گیلاس های بی هسته و آب کمپوت وآبلیمو وشکر و پودر نشاسته را با هم مخلوط و روی حرارت قرار دهید تا مواد غلیظ شوند مرتب هم بزنید.سپس گیلاس ها را از شربت آن جدا کنید کرم را از یخچال خارج و با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد.

داخل قالب سیلیکونی پلاستیک فریزر قرار دهید شما می توانید کیک جنگل سیاه را از وسط برش بدهید و مانند فیلم اسلایس شکلاتی به این روش خامه بدید و دیزاین کنید  یا به شکلی که در فیلم هست و به اندازه قالب کیک جنگل سیاه آلمانی برش بزنید  و به آرامی داخل قالب قرار دهید. با شربت کیک جنگل سیاه را خیس کنید کمی از کرم داخل ان بدهید و گیلاس ها را روی آن بریزید و کیک جنگل سیاه آلمانی به اندازه آن برش بزنید و شربت دهید و روی گیلاس ها قرار دهید. کیک را مجددا شربت دهید کرم روی آن بدهید.مجددا کیک همون سایز را شربت و روی کرم قرار دهید.کیک جنگل سیاه آلمانی را به مدت 1 ساعت داخل فریزر قرار دهید تا کاملا خودش را بگیرد و دو سمت آن را برش بدهید و روی آن را به کمک ماسوره و خامه و توت فرنگی و تویل دیزاین کنید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه کیک گیلاس، طرز تهیه کیک پنیر و شاتوت، طرز تهیه کیک پنیری آلبالو، طرز تهیه کیک شیطان و طرز تهیه کیک کدو حلوایی شکلاتی به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.  

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا