آموزش آشپزیسوخاری-همبرگر و برگر

طرز تهیه همبرگر گوشت و قارچ

اموزش همبرگر گوشت و قارچ

فیلم آموزش همبرگر گوشت و قارچ در عین سادگی می توانید در منزل تهیه کنید، بسیار خوشمزه می باشد، همبرگر گوشت و قارچ را می توانید به صورت مینی در کنار فینگر فودهای دیگر تهیه کنید یا در سایز بزرگ به عنوان یک شام در دور همی ها و مهمانی ها تهیه کنید، برای مشاهده طرز تهیه ناگت مرغ خانگی کلیک کنید، بافت همبرگر گوشت و قارچ نرم و لطیف می باشد، برای مشاهده دستور همبرگر گوشت و قارچ با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم همبرگر گوشت با قارچ :

نام مقدار
گوشت چرخکرده 400گرم
سویاسس 1قاشق چای خوری
سس خردل یک قاشق چای خوری
پیازرنده شده و آب گرفته 1عدد متوسط
فلفل سیاه،فلفل قرمز،نمک به مقدار لازم
پودرنان یاسوخاری یا آرد نخودچی 2/1 فنجان
فلفل دلمه ایی 1عدد(ریز چرخ شده)
جوزهندی 1قاشق چایخوری
پودرسیر 1قاشق چای خوری
قارچ خردشده وریز پخته شده 150 گرم (قارچ را داخل غذاساز ریخته و بلغوری خردکنید. با کمی کره تفت دهید)

طرز تهیه همبرگر خانگی:

گوشت چرخ کرده را ابتدا با پیاز خرده و آب گرفته مخلوط کنید. سپس با فلفل دلمه و قارچ خرد شده ( داخل غذاساز)، فلفل سیاه، سویا سس، نمک یا 2/1 قرص عصاره گوشت گوساله، سس خردل، جوزهندی، قارچ، آرد نخود با هم خوب مخلوط کرده و به مدت 10 الی 15 دقیقه ورز دهید تا منسجم شود. 

و صد گرم، صد گرم جدا و ما بین دو پلاستیک فریزر قرار دهید و در دستگاه همبرگرزن قرار داده و فرم دهید. سپس داخل فریزر قرار دهید و بعد سرخ کنید. بعد از سرخ شدن بلافاصله پنیرگودا روی آن قرار دهید تا با داغی آن باز شود.

همبرگر گوشت و قارچ ها را می توانید ما بین پلاستیک بسته بندی کنید و داخل فریزر قرار دهید و نگه داری کنید و اماده داشته باشید. در صورتی اگر نمی خواهید همبرگر گوشت و قارچ  شما جمع شود باید از گوشت گوساله استفاده کنید و یا مخلوط گوشت چرخ کرده گوساله و گوسفندی استفاده کنید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه همبرگر مرغ اسپایسی، طرز تهیه برگر گوشت خانگی، طرز تهیه همبرگر گیاهی لوبیا و طرز تهیه نان همبرگر را به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا