آموزش ناننان بین الملل

طرز تهیه نان بوحتله آلمانی

آموزش نان بوحتله آلمانی

فیلم آموزش نان بوحتله آلمانی یکی از آموزش های نان کشور های مختلف می باشد، بافت نان بوحتله آلمانی نرم و لطیف و خوشمزه می باشد، برای مشاهده طرز تهیه نان موز کلیک کنید، بر روی سایت استاد آشپزی انواع مختلف نان از جمله نان های کروسان، نانهای صبحانهف نان های شکلاتی و نان های شکم پر ومیوه ایی و…موجود است، برای مشاهده نان بوحتله آلمانی با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم نان بوحتله آلمانی:

نام مقدار
 شکر 8/1 پیمانه
آب ولرم 4/3 پیمانه
خمیر مایه 4 گرم
تخم مرغ 1عدد
نمک نصف قاشق چای خوری
روغن مایع 25 گرم
شیرخشک 3/1 پیمانه
آرد حدود 400 گرم
مواد میانی:
مارمالاد توت فرنگی 1 پیمانه
مواد رومال:
زرده تخم مرغ 1عدد
کنجد به مقدار لازم

طرز تهیه نان بوحتله آلمانی:

خمیر مایه با 1 قاشق چایخوری شکر و آب ولرم ( در حدی که انگشت دستتون نسوزد )  با هم مخلوط و روی آن دستمال انداخته وکنار بگذارید تا عمل بیاید.

تخم مرغ و نمک و روغن و شیر خشک و خمیر مایع عمل آمده را با هم مخلوط کنید. سپس آرد را کم کم اضافه و مخلوط کنید تا زمانی که خمیرجمع شود. خمیر بدست امده را 10 دقیقه ورز دهید تا چسبندگی آن رفع شود. خمیر را داخل ظرف تمیز و چرب شده قرار دهید و سلفون بکشید و بین 40 دقیقه تا 2 ساعت بستگی به دمای محیط استراحت دهید.

سپس خمیر را کم کم بردارید و روی میز کار آرد پاشی شده با وردنه باز کنید و روی آن مارمالاد توت فرنگی بکشید و به شکل های مختلف بپیچید و داخل سینی قرار دهید و روی آن دستمال انداخته و 30 دقیقه استراحت دهید. بعد از استراحت روی آن رمال زده و کنجد بپاشید و داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت نیم ساعت قرار دهید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه نان صبحانه آلمانی، طرز تهیه نان رول دارچین، طرز تهیه نان انار، طرز تهیه نان کروسان شکلاتی و طرز تهیه نان پرتقال را به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا