آموزش آشپزیپاستا-لازانیا-غذاهای خمیری

طرز تهیه لازانیا سوخاری با سس بشامل

آموزش طرز تهیه لازانیا سوخاری

فیلم لازانیا سوخاری، ابتدا نحوه طرز تهیه لازانیا با سس بشامل را آموزش می دهد و سپس لازانیا سوخاری را آموزش می دهد همچنین آموزش لازانیا خانگی که خمیر ان را آموزش داده شده است را از سایت دانلود کنید، لازانیا سوخاری مانند سایر غذاهای سوخاری خوشمزه و لذیذ می باشد برای مشاهده آموزش لازانیا سوخاری با سایت استاد آشپزی همراه باشید. 

مواد لازم لازانیا سوخاری خانگی:

نام مقدار
شیر 1 لیوان
آرد 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
مایه گوشتی 200 گرم(پیاز داغ،گوشت چرخ کرده،نمک و فلفل سیاه،رب)
فلفل دلمه نگینی شده 2عدد
قارچ اسلایسی 200 گرم
پنیرپیتزا 200 گرم
پنیرورقه ایی 1 بسته
لازانیا نصف بسته

طرز تهیه لازانیا سوخاری:

ابتدا شیر، آرد و نمک و فلفل سیاه را با هم مخلوط و روی حرارت قرار دهید تا سنگین شود ( سس بشامل نام دارد )  سپس ورقه های لازانیا را داخل آبجوش و نمک و روغن قرار دهید تا نرم شوند.

کف تابه ایی نچسب کمی چرب کنید یک لایه لازانیا بچینید روی آن سس بشامل بکشید قارچ بلانچ شده بریزید مایه گوشتی، فلفل دلمه و پنیرپیتزا لایه لایه بریزید. سپس لایه بعدی لازانیا بچینید  و خوب فشار دهید ولی مواد به دیواره نچسبد. سس بشامل بیشتر بزنید. قارچ، مایه گوشتی، فلفل دلمه و سس بشامل و پنیرپیتزا بریزید مجددا لازانیا بچینید.سس بشامل بکشید.ورقه های پنیربچینید لازانیا بچینید کمی فشاردهید با کاردک دورگیری کنید که نچسبد.روی لازانیا ها سس بشامل اگر کم آوردید شیر 3 قاشق غذاخوری بریزید. ورق آلومینیوم بکشید و سوراخ کنید.داخل فر از قبل گرم شده با دمای 200 درجه سانتی گراد به مدت 20 دقیقه طبقه وسط قرار دهید.

بعد از پخت از فر بیرون آوردید و فویل را بردارید در صورتی که اگر آب انداخته بود 10 دقیقه بدون فویل کف فر قرار دهید تا آب آن کشیده شود. بعد از خارج کردن از فر اجازه دهید تا کاملا سرد شود. سپس داخل فریزر قرار دهید 20 دقیقه بماند. سپس به اندازه دلخواه برش دهید سپس در پودر نان بغلتانید و بعد در تخم مرغ و بعد در پودر پانکورا و در روغن سرخ کنید.

در صورت تمایل می توانید به صورت رایگان مرغ کنتاکی به صورت رایگان مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا