آموزش آشپزیگراتن-موساکا-سوفله

طرز تهیه سوفله قارچ و مرغ

آموزش سوفله قارچ و مرغ

فیلم آموزش سوفله مرغ و قارچ یکی از موارد سوفله و گراتن و موساکا سایت استاد آشپزی می باشد، برای مشاهده طرز تهیه سوفله بادمجان کلیک کنید، تفاوت سوفله ها و گراتن به دلیل داشتن تخم مرغ می باشد به همین علت سوفله ها نسبت به گراتن ها نرم و لطیف و در نتیجه خوشمزه تر می باشند، برای مشاهده آموزش سوفله مرغ و قارچ با استاد آشپزی همراه باشید. 

مواد لازم سوفله قارچ و سیب زمینی:

نام مقدار
تخم مرغ 6عدد
آرد 60 گرم
شیر 1ونیم لیوان
قارچ سرخ شده 350 گرم
سینه مرغ پخته(آب،نمک و کمی روغن) و ریش ریش شده یک عدد
پنیر پیتزا 150 گرم
فلفل دلمه 2 عدد متوسط

طرز تهیه سوفله مرغ:

ابتدا آرد، شیر و زرده های تخم مرغ و نمک و فلفل سیاه را روی حرارت قرار دهید تا مواد غلیظ شود. ( مثل فرنی ). سفیده های تخم مرغ را با کمی نمک با همزن برقی بزنید تا مانند خامه سفید و پوک شود.سپس یک سوم پنیرپیتزا را به مخلوط  شیر اضافه و مخلوط کنید و کنار بگذارید تا خنک شود.

قارچ را سرخ کنید، سپس مرغ پخته شده و ریش ریش شده و فلفل دلمه و نمک و فلفل سیاه را اضافه و سرتفت دهید. مخلوط شیر و زرده را به سفیده تخم مرغ اضافه و به آرامی مخلوط کنید.

ظرف مورد نظر را با روغن چرب کنید. نصف مواد سوفله را بریزید و صاف کنید. مواد قارچی را اضافه و پخش کنید. روی آن مابقی مواد سوفله روی آن بریزید و صاف کنید. مابقی پنیرپیتزا روی آن بریزید. پودر آویشن و فلفل سیاه و جوز هندی بریزید و داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 40 دقیقه قرار دهید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه گراتن بادمجان وگوشت، طرز تهیه گراتن مرغ و قارچ و طرز تهیه موساکا یونانی می توانید به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا