آموزش دسر و نوشیدنیدسر ساده

طرز تهیه رولت تیرامیسو

آموزش رولت تیرامیسو

مواد لازم رولت تیرامیسو:

نام مقدار
تخم مرغ 5عد
شکر 100گرم
آرد 100گرم(می توانید 20 گرم از آرد برداشته و 20گرم کاکائو اضافه کنید)
مواد میانی رولت  
آب جوش نصف پیمانه
نشاسته ذرت 2 قاشق سوپخوری
پنیرخامه یک پیمانه
خامه صبحانه 2/1 پیمانه
شکر 2/1 پیمانه
شیر 1پیمانه
نسکافه 3 قاشق سوپخوری
پودر قند 3 قاشق سوپخوری

طرز تهیه رولت تیرامیسو ایتالیایی :

زرده ها را از سفیده ها جدا کنید.سفیده ها را خوب بزنید تا پوک شود،وقتی که کاملا پوک شد نصف شکر را اضافه کنید تا کاملا فرم بگیرد.

زرده ها را به همراه شکر و وانیل با دور تند  همزن بزنید.سپس به اندازه دو قاشق از سفیده ها برداشته و با زرده ها مخلوط کنید. سپس زرده ها را به سفیده ها اضافه کنید و با لیسک خوب مخلوط کنید.مواد که کاملا مخلوط شد.آرد و کاکائو را با هم مخلوط یکباره به مواد اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.مواد را داخل  سینی30*40کاغذ روغنی انداخته بریزید و در بالاترین طبقه فر با دمای 250 درجه به مدت 10 دقیقه قرار دهید.

پنیر خامه ایی و پودر قند  را با همزن برقی بزنید تا کاملا مخلوط شود سپس خامه را اضافه ومخلوط کنید.در ظرفی دیگر آب جوش و نسکافه را با هم مخلوط کنید. نشاسته ذرت،شیر و شکر را با هم مخلوط و روی گاز قرار دهید تا غلیظ شود،سپس کنار بگزارید تا خنک شود.

روی سطح رولت خنک شده پودر کاکائو یا نسکافه  الک کنید.سپس کیک را برعکس کرده و کاغذ روغنی را جدا کرده. سپس مواد نشاسته ایی را به مواد پنیری اضافه کنید و کاملا مخلوط کنید تا یکدست شود.کیک را برعکس کنید و مخلوط  نسکافه و آبجوش روی آن بریزید.کرم آماده شده را با پالت روی کیک بکشید.سپس شروع به رول کردن کنید .هر رول که می کنید مخلوط  نسکافه و آبجوش  بریزید.زمانی که کاملا رول شد روی آن مخلوط  نسکافه و آبجوش  بریزید.در پایان از باقی مونده کرم هم روی رولت بکشید. در پایان روی آن پودر نسکافه الک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا