آموزش دسر و نوشیدنیدسر میوه ای-تارت

طرز تهیه دسر پلمبیر

آموزش دسر پلمبیر آناناس

فیلم آموزش دسر پلمبیر یکی از دسرهای بین المللی است که به کشور ترکیه بر می گردد، بافت و طعم دسر پلمبیرعالی است، برای مشاهده طرز تهیه تارت مدرن اناناس کلیک کنید، دسر پلمبیر خوشمزه را می توانید هم به صورت دسر لیوانی و هم داخل ظروف پیرکس تهیه و در یخچال قرار دهید تا ببندد. برای مشاهده طرز تهیه دسر پلمبیر با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم دسر پلمبیر:

نام مقدار
تخم مرغ 5 عدد
شکر 5 قاشق غذاخوری
آناناس 1 قوطی بزرگ
خامه 500 گرم(300 گرم قنادی-200 گرم صبحانه)
پودر قند 4/1 لیوان
ژلاتین 1 قاشق مربا خوری
مغز گردو 4 قاشق غذاخوری

طرز تهیه دسر پلمبیر شکلاتی:

کف قالب را آناناس بچینید و الباقی آناناس ها را خورد کنید. آب آناناس را با ژلاتین مخلوط و بن ماری باز کنید. سفیده ها با شکر را روی بخار کتری قرار دهید با همزن برقی بزنید. خوب بزنید تا مانند مرنگ سفت و براق شود.

زرده تخم مرغ و پودر قند و وانیل را با همزن برقی بزنید. آناناس داغ شده را به زرده که همزن درحال زدن هست اضافه کنید. زرده و سفیده را با همزن مخلوط و خامه صبحانه را اضافه و مخلوط کنید. خامه قنادی فرم گرفته را اضافه و مخلوط کنید  تا یکدست شود. سپس آناناس خورده شده را اضافه کنید. داخل قالب ریخته و به مدت 12 ساعت داخل فریزر قرار دهید.

نکته: مواد دسر پلمبیر را ابتدا نیم ساعت داخل یخچال قرار دهید کمی سنگین شد، به آرامی داخل قالب بریزید تا توت فرنگی و حلقه های اناناس داخل قالب حرکت و جابه جا نشوند و زمان برگرداندن از قالب برجسته و مشخص باشد.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه بستنی پلمبیر، طرز تهیه دسر آناناس، طرز تهیه دسر ماست و آناناس و طرز تهیه فراپه کوکتل را به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا