آموزش دسر و نوشیدنیدسر میوه ای-تارت

طرز تهیه تارت توت فرنگی و سیب

آموزش تارت توت فرنگی و سیب

فیلم طرز تهیه تارت توت فرنگی و سیب شامل سه بخش کراست ومواد میانی توت فرنگی و سیب و مواد رویه که مرنگ می باشد که کل تارت توت فرنگی  داخل فر می رود تارت توت فرنگی و سیب فوق العاده خوشمزه و متفاوت از سایر آوزش ها می باشد،برای مشاهده طرز تهیه تارت مدرن توت فرنگی و پسته کلیک کنید، برای مشاهده آموزش تارت توت فرنگی و سیب با استاد آشپزی همراه باشید. 

مواد لازم تارت توت فرنگی و سیب:

نام مقدار
آرد 2پیمانه
کره 100 گرم
پودرقند نصف پیمانه
وانیل کمی
زرده تخم مرغ 2عدد
مواد میانی:
توت فرنگی نیم کیلو
سیب 2عدد
شکر نصف پیمانه
کره 20 گرم
پودر نشاسته 3 قاشق چایخوری
مواد رویه:
سفیده تخم مرغ 3عدد
پودرقند نصف پیمانه
وانیل کمی
توت فرنگی چند عدد برای دیزاین

طرز تهیه تارت توت فرنگی :

ابتدا کره، پودرقند و وانیل را با همزن برقی بزنید تا کرم رنگ  و پوک شود. سپس زرده ها را یکی یکی اضافه و با همزن بزنید. آرد را کم کم اضافه کنید. خمیر بدست امده را داخل قالب تارت سایز 26 الی 30 سانتی متری پهن کنید. خمیر را چنگال بزنید. داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 10 دقیقه طبقه وسط قرار دهید.

توت فرنگی خرد شده و سیب رنده شده و شکر و کره روی حرارت قرار دهید سپس پودرنشاسته روی آن بریزید، مخلوط کنید تا زمانی که آب آن کشیده و به قوام بیاید. سپس سفیده تخم مرغ ها را با همزن برقی بزنید تا سفید و پوک شود. سپس پودرقند و وانیل را اضافه و با همزن برقی بزنید تا مانند مرنگ سفت و براق شود.

سپس مخلوط توت فرنگی را روی خمیر تارت بریزید. پس از آن مرنگ را  روی تارت بریزید و صاف کنید و با توت فرنگی و خلال پسته آن را تزیین کنید.داخل فر ب180 درجه سانتی گراد  مدت 20 دقیقه قرار دهید تا رویه آن طلایی شود.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی،طرز تهیه اسلایس  چیز کیک توت فرنگی، طرز تهیه سوفله توت فرنگی و طرز تهیه تارت میوه را به صورت رایگان مشاهده و دانلود کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا