آموزش آشپزیسوخاری-همبرگر و برگر

طرزتهیه همبرگر مرغ اسپایسی

آموزش همبرگر مرغ اسپایسی

سطح آموزش همبرگر مرغ اسپایسی بتدی است این اموزش به همراه تمامی نکات و فیلم اموزش آن می باشد طعم  همبرگر مرغ اسپایسی بسیار خوشمزه و سس آن لذیذ و متفاوت می باشد این همبرگر مرغ اسپایسی را برای شام یا دور همی ها و تولد ها تهیه کنید چرا که همه پسند می باشد همچنین می توانید دستور غذای نونی با مرغ مشابه دستور همبرگر مرغ اسپایسی می باشد برای مشاهده دستور تهیه همبرگر مرغ اسپایسی با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم مرغ اسپایسی:

نام مقدار
سینه مرغ 1عدد
شیر 1پیمانه
تخم مرغ 1عدد
ادویه کاری 1قاشق غذاخوری
نمک 1قاشق مرباخوری
سس تند 1قاشق غذاخوری
سس قرمز 1قاشق غذاخوری
لیموترش 1عدد
نمک و فلفل سیاه 1قاشق چایخوری
پودر نشاسته ذرت 1قاشق غذاخوری
آرد 1 پیمانه
مواد سس رملارد
خیارشور رنده شده 4عدد
جعفری خردشده 2قاشق غذاخوری
پیازچه نگینی شده 2قاشق غذاخوری
سیر رنده شده 2حبه
سس مایونز 2قاشق غذاخوری

طرزتهیه مرغ اسپایسی:

ابتدا سینه مرغ را استخوان گیری کنید نصف سینه مرغ چهارعدد همبرگر می دهد مانند فیلم سینه مرغ را باز و چهار تکه  کنید و با بیفتک کوب پهن کنید.

شیر، تخم مرغ، سس تند ( می تونید از گلوریا یا هر مارک دیگری استفاده کنید ) سس قرمز ( من از همون سس تند استفاده کردم ) ادویه کاری، نمک، فلفل سیاه و لیموترش را با هم مخلوط کنید و مرغ ها را داخل آن حداقل 4 ساعت داخل محیط یا 8 ساعت داخل یخچال قرار دهید.

پس از استراحت آرد و نشاسته ذرت و نمک و فلفل سیاه را مخلوط کنید و یک ظرف آب و یخ قرار دهید هر تیکه را ابتدا داخل آرد و بعد داخل آّب و یخ بغلتانید تا روی گوشت کامل آغشته آرد به حالت پولکی شود سه مرتبه تکرار کنید.

سپس داخل روغن سرخ کنید روی همبرگرها می توانید بعد از سرخ شدن پنیرگودا قرار دهید تا با گرمای همبرگر باز شود داخل نان و روی  سس ریمولا قرار دهید.

داخل فیلم نصف دستور آماده شده است مواد سس  ریمولا را با هم مخلوط کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا