آموزش پخت انواع کیککیک شکلاتی

طرز تهیه کیک شکلاتی با روکش شکلاتی

اموزش کیک شکلاتی با روکش شکلاتی

فیلم طرز تهیه کیک شکلاتی با روکش شکلاتی شامل  دستور کیک شکلاتی با روکش شکلاتی و کرم پاتیسیر می باشد سطح اموزش کیک شکلاتی با روکش شکلاتی متوسط می باشد، برای طرز تهیه کیک شیطان خوشمزه کلیک کنید،بافت کیک شکلاتی با روکش شکلاتی نرم و خوشمزه می باشد، برای مشاهده اموزش کیک شکلاتی با روکش شکلاتی با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم کیک شکلاتی با روکش شکلاتی:

نام مقدار
تخم مرغ 4عدد
شکر یک پیمانه
روغن مایع یک پیمانه
شیر یک پیمانه
پودرکاکائو 3قاشق غذاخوری
شکلات باز شده 3قاشق غذاخوری
پکینگ پودر یک قاشق غذاخوری
جوش شیرین یک قاشق چایخوری
آرد 2 پیمانه

مواد کرم پاتیسیر کیک شکلاتی:

شیر 1لیوان-آرد 1قاشق غذاخوری سرپر-شکر نصف لیوان-آرد نشاسته ذرت 1قاشق غذاخوری

همه مواد کرم پاتیسیر را باهم مخلوط کنید و روی حرارت قرار دهید تا غلیظ ( فرنی هم سفت تر )  شود.

مواد لازم فراستینگ کیک شکلاتی:

شکلات تلخ 255 گرم-خامه صبحانه 220 گرم-کره 75 گرم

طرز تهیه کیک شکلاتی با شکلات:

شکر و تخم مرغ و وانیل تا کرم رنگ شود. روغن مایع و شیر را اضافه کرده و در حد مخلوط شدن بزنید بعد شکلات را اضافه کنید دوباره بزنید. آرد و جوش شیرین و بکینگ پودر وپودر کاکائو را با هم مخلوط کنید و مخلوط آرد را  با الک به مواد تخم مرغی اضافه کنید. با لیسک به آرامی هم بزنید. داخل دو قالب 20 سانتی متری کاغذ روغنی انداخته بریزید و داخل فر 180 درجه سانتی گراد به مدت 30 دقیقه قرار دهید.

طرز تهیه فراستینگ:

ابتدا شکلات ها را به روش بن ماری نرم کنید خامه و کره را روی حرارت گرم کنید به جوش نرسد. از روی حرارت برداشته و به شکلات ها اضافه کنید. بدون مخلوط کردن به مدت 5 دقیقه روی آن را پوشانده، سپس با همزن برقی بزنید رویش را سلفون کشیده و به مدت یک ساعت داخل یخچال قرار دهید زمان استفاده با همزن بزنید تا فرم بگیرد.

کیک ها بعد از خنک شدن، برش بزنید و وسط کیک را  کرم پاتیسیر بریزید و دور کیک را با کرم فراستینگ مثل خامه کشی تمام کیک را صاف کنید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه کیک شکلاتی و موس شکلاتی، طرز تهیه کیک براونی دوغ شکلاتی و طرز تهیه  کیک شکلاتی با گاناش پسته را دانلود و مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا