آموزش شیرینی و شکلاتشیرینی بین الملل

دستور پخت شیرینی اسلایس مغز و شکلات

آموزش شیرینی اسلایس مغز و شکلات

شیرینی اسلایس مغز و شکلات یک شیرینی یخچالی ولی خوشمزه است، اسلایس مغز و شکلات بدون فر و همزن می باشد. برای مشاهده طرز تهیه کریسپی انجیر و گردو کلیک کنید. شیرینی که شامل مغزیجات و شکلات می باشد. می توانید اسلایس مغز و شکلات را به عنوان میان وعده تهیه کنید. برای مشاهده دستور شیرینی اسلایس مغز و شکلات با سایت استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم اسلایس مغز و شکلات:

نام مقدار
کره ذوب شده 150 گرم
بیسکوئیت پتی پور ساده و خرد شده 300 گرم
مربای آلبالوی بدون شهد 125 گرم
مربای پوست پرتقال بدون شهد 150 گرم
مغز بادام و گردو و فندق نگینی شده 225 گرم
شیرعسل 200 گرم
پودرنارگیل 60 گرم

طرز تهیه اسلایس  شکلاتی مغزدار:

قالب 30*30 یا 24*24 دیواره بلند را  ورق آلومینیوم کشیده و چرب کنید.  50 گرم خلال پوست پرتقال  داخل آب سرد ریخته تا به جوش برسد و صاف کنید. 3بار تکرار شود، یک شب تا صبح در آب سرد قرار دهید. سپس با یک لیوان آب و یک لیوان شکر روی حرارت قرار داده تا بجوشد و آب آن نصف شود. بیسکوئیت را داخل کاسه بزرگ ریخته و مغز های تست شده و کره باز شده و شیرعسل گرم شده و پودر نارگیل و مربای آلبالو و پوست پرتقال را ریخته و خوب مخلوط کنید. بعد داخل قالب ریخته و فشرده کنید.

سپس 200 گرم شکلات تلخ و 100 گرم خامه صبحانه را با هم مخلوط کنید، روی حرارت یا داخل ماکروفر قرار داده و بعد از باز شدن و مخلوط شدن روی مواد صاف و فشرده شده بریزید و داخل یخچال قرار داده تا کاملا رویه آن ببندد.

وقتی نیم بند شد، می توانید برای تزیین از عکس خوراکی روی آن قرار داده، استفاده کنید و داخل یخچال یا فریزر قرار دهید تا کاملا رویه ان ببندد و از قالب خارج کرده و برش می زنیم و با گیپور تزیین کنید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه اسلایس بادام و شکلات، طرز تهیه اسلایس لیمویی، طرز تهیه اسلایس پسته و شیر عسل، طرز تهیه اسلایس نارگیل و فاج شکلاتی و طرز تهیه شیرینی اسلایس نوتلا دانلود ومشاهده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا