آموزش دسر و نوشیدنیبستنی-پودینگ

طرز تهیه بستنی وانیلی

آموزش بستنی وانیلی

فیلم آموزش بستنی وانیلی یکی از انواع بستنی های وانیلی ساده سایت استاد آشپزی است، برای مشاهده طرز تهیه بستنی ساده کلیک کنید، دستور بستنی وانیلی را می توانید با طعم های مختلف تهیه کنید و حتی در ظرف در بسته بریزید و به صورت ساده سرو کنید، برای مشاهده آموزش تهیه بستنی وانیلی با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم بستنی وانیلی  بدون ثعلب:

نام مقدار
شیر ۳۰۰ گرم
زرده تخم مرغ ۴عدد
شکر ۷۵گرم
نشاسته ذرت یک قاشق چایخوری
خامه فرم گرفته ۳۰۰ گرم
وانیل یک هشتم قاشق چایخوری

طرز تهیه بستنی وانیلی با شیر:

شکر، زرده، وانیل، پودر نشاسته ذرت و شیررا روی حرات درون قابلمه ای مرتب هم میزنیم و اصلا غافل نمی شویم تا مثل فرنی غلیظ شود وقتی غلیظ شد بردارید روی ظرف یخ بزارید و مرتب هم بزنید تا کاملا سرد شود.

بعد آن را با گوشت کوب برقی بزنید تا خوب یکدست شود. سپس خامه را فرم دهید و به مواد شیر اضافه کنید  و با همزن کمی دیگر بزنید تا یکدست شود، و درون ظرف دلخواه ریخته و ۲۴ ساعت درفریزر باشد و بعد اسکوپ بزنید.می توانید داخل قالب های سیلیکونی هم بریزید و داخل فریزر به مدت 24 ساعت قرار دهید. در آخر می توانید  پوره ی میوه های مختلف بزنید برای یک دستور ۲۰۰گرم پوره میوه  لازم دارید. در فیلم مواد را به 3 قسمت مساوی تقسیم شده و یک قسمت را پودر کاکائو و یک قسمت پودر نیسکویت و یک قسمت پوره میوه اضافه شده است.

در صورت تمایل می توانید آموزش انواع طرز تهیه بستنی توت فرنگی، طرز تهیه بستنی گردویی، طرز تهیه کیک بستنی، طرز تهیه بستنی سرخ شده، طرز تهیه بستنی کارامل، طرز تهیه بستنی سنتی و طرز تهیه کیم خانگی را  به صورت رایگان مشاهده و دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا