آموزش آشپزیپاستا-لازانیا-غذاهای خمیری

طرز تهیه بورک اسفناج

آموزش بورک ساده 

فیلم اموزش بورک اسفناج و پنیر، ساده و راحت و خوشمزه است، برای مشاهده طرز تهیه اچما بورک گل اسفناج کلیک کنید، بورک اسفناج با خمیر یوفکا ترد و لذیذ است، می توانید  بورک اسفناج را به عنوان یک فینگر فود تهیه کنید، برای مشاهده دستور بورک اسفناج با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم بورک ساده:

نام مقدار
خمیر یوفکا 1بسته
اسفناج پخته 300گرم
مایه گوشت چرخ کرده  یا مرغ پخته شده و ریش ریش شده 150گرم
پنیرخامه  ایی 100 گرم
قارچ سرخ شده 100گرم
فلفل سیاه و نمک و پاپریکا به مقدار لازم

طرز تهیه بورک تابه ای:

اسفناج خرد کرده را  روی حرارت قرار دهید تا پخته شود. مرغ را با2 حبه سیر، نمک و1 عدد هویج و نصف فلفل دلمه با کمی آب روی حرارت قرار دهید تا پخته شود ( مایه گوشتی را مانند مایه ماکارونی بدون رب فقط زردچوبه بزنید ). قارچ را نیز جدا داخل روغن سرخ کنید.

سپس قارچ و مرغ و پنیر خامه ایی و اسفناج و فلفل سیاه و قرمز را اضافه کرده، کاملا مخلوط کنید. یک دستمال مرطوب کنار دست تان گذاشته. خمیر یوفکا را از وسط برش بزنید. مواد را داخل خمیر یوفکا پیچیده و لبه کار را با چرتکه مرطوب کنید تا بهم بچسبد. وقتی که بورک را بپچیدین دستمال مرطوب روی آن ها انداخته تا خشک نشود. داخل روغن فراوان سرخ کنید.

در صورت تمایل می توانید اموزش  طرز تهیه کیک اسفناج و پنیر، طرز تهیه نان آچما اسفناج، طرز تهیه آچما بورک کدو حلوایی و طرز تهیه آچما بورک گوشت را دانلود و مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا