آموزش دسر و نوشیدنیبستنی-پودینگ

طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

اموزش بستنی توت فرنگی خانگی

فیلم آموزش بستنی توت فرنگی خانگی یکی از انواع بستنی های استاد آشپزی است بستنی توت فرنگی خانگی  ساده و بافتی فومی دارد و لوزمی ندارد مانند بستنی سنتی  چندین مرتبه از فریزر خارج و هم بزنید، برای مشاهده طرز تهیه بستنی توت فرنگی به سبک دیگ کلیک کنید، بستنی توت فرنگی خانگی می توانید داخل ظرف در بسته داخل فریزر نگهداری کنید، زمان سرو با قاشق اسکوب داخل ظرف سرو انتقال دهید. برای مشاهده تهیه بستنی توت فرنگی خانگی با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم بستنی توت فرنگی خانگی:

نام مقدار
توت فرنگی 300گرم یا هر میوه که بود
تخم مرغ 2عدد
شکر 2قاشق سوپخوری
شکر 50گرم
خامه فرم گرفته 150 گرم

طرز تهیه بستنی میوه ای:

ابتدا خامه را  فرم دهید، همچنین  خامه از قبل فرم گرفته هم می توان استفاده کرد. سفیده ها با همزن برقی بزنید. پوک شد 25 گرم شکر را به صورت بارانی اضافه کنید در حدی که از ظرف نریزد.

وانیل و زرده های تخم مرغ را با 25 گرم  دیگر شکرباقی مانده  با همزن برقی به مدت5 دقیقه بزنید. سپس سفید ها را به خامه اضافه و مخلوط زرده ها را به آن اضافه و با همزن بزنید تا یکدست شود.

سپس توت فرنگی و شکر را با گوشکوب برقی میکس کنید میوه پوره شده را داخل مخلوط  زرده ها ریخته  با همزن مخلوط کنید و داخل ظرف در بسته به مدت 24 ساعت داخل فریزر قرار دهید.

بستنی هایی وانیلی ومیوه ای هستند، بافتی فومی دارند، و لزومی به خارج کردن چندین مرتبه  از فریزر و هم زدن ندارد.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه بستنی وانیلی ساده، طرز تهیه بستنی وانیلی با طعم های مختلف، طرز تهیه کیک بستنی، طرز تهیه بستنی سرخ شده، طرز تهیه بستنی گردویی، طرز تهیه کیم و طرز تهیه بستنی پلمبیر را به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا