آموزش پخت انواع کیککیک عصرانه

طرز تهیه کیک شیرعسل کارامل شکم پر

آموزش کیک شیرعسل کارامل شکم پر

فیلم کیک شیرعسل کارامل شکم پر کیک بدون تخم مرغ و شکر می باشد دستور کیک بدون همزن برقی می باشد، این کیک ساده ولی خوشمزه می باشد می توانید برای مهمانی ها و دورهمی ها تهیه کنید همچنین کیک کارامل را می توانید از روی سایت دانلود کنید برای مشاهده کیک شیرعسل کارامل شکم پر با سایت استاد آشپزی همراه باشید. 

مواد لازم کیک شیرعسل کارامل شکم پر:

نام مقدار
شکر 80 گرم
کره 25 گرم
شیر 100 گرم
شیرعسل 350 گرم
مواد کیک:
آرد ذرت یا سفید 400 گرم
خامه صبحانه 400 گرم
شیرعسل 395 گرم
پکینگ پودر 14 گرم

طرز تهیه کیک شیرعسل کارامل:

شکر روی حرارت قرار دهید تا باز شود ( قاشق نزنید و فقط تابه را تکان دهید )  کره را اضافه کنید. سپس شیر را اضافه و مخلوط کنید مجددا روی حرارت قرار دهید تا مواد یکدست شد سپس شیرعسل را اضافه و مخلوط کنید تا مواد غلیظ و کاراملی شود. از روی حرارت بردارید کنار قرار دهید تا خنک شود.

سپس شیر عسل و خامه را کمی گرم کنید تا روان شوند سپس با آرد مخلوط کنید در پایان پکینگ پودر را اضافه و مخلوط کنید.داخل قالب میان تهی 23 سانت چرب و آرد پاشی شده بریزید.روی آن مواد شیرعسل کاراملی بریزید.فقط به دیواره ها نخورد.داخل فر از قبل گرم شده با دمای 200 درجه سانتی گراد به مدت 35 دقیقه قرار دهید.

نکاتی که در هنگام تهیه تهیه کیک شیرعسل کارامل شکم پر باید رعایت کنید:

1-منظور از آرد ذرت پودر نشاسته نمی باشد آرد ذرت می باشد که زرد رنگ می باشد در صورتی اگر طعم آرد ذرت را دوست ندارید می توانید از آرد گندم هم استفاده کنید.

2-مواد کیک شیرعسل را کم یا زیاد و  تغییر ندهید.

3- قالب را می توانید با مخلوط یک قاشق غذاخوری آرد، یک قاشق غذاخوری روغن مایع و یک قاشق غذاخوری کره به دمای محیط رسیده چرب کنید این مخلوط روغن جداکننده خانگی می باشد که برای قالب کیک و حتی غذا هم استفاده کنید.  

در صورت تمایل می توانید فیلم طرز تهیه چیز کیک شیرعسل، طرز تهیه دسر شیرعسل و پسته و همچنین اسلایس پسته و شیرعسل را از روی سایت دانلود کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا