آموزش پخت انواع کیککیک میوه ای

طرز تهیه کیک سمولینا آلو خوشمزه

آموزش کیک سمولینای آلو 

فیلم اموزش کیک سمولینا آلو یکی از انواع کیک های عصرانه و میوه ایی خوشمزه می باشد که برای یک عصرانه در کنار چای در کنار عزیزانتان دلنشین می باشد،برای مشاهده طرز تهیه کیک میوه ای کلیک کنید، بافت کیک سمولینا آلو بافت اسفنجی و خوشمزه ایی دارد برای مشاهده طرز تهیه کیک سمولینا آلو با استاد آشپزی همراه باشید.  

مواد لازم کیک سمولینا آلو:

نام مقدار
آرد سمولینا 200 گرم
آرد نول 100 گرم
پکینگ پودر 2و 2/1 قاشق چایخوری
پودر دارچین 2 قاشق چایخوری
پودر بادام 200 گرم
شکر قهوه ایی 80 گرم
آلوی قرمز(دو نیم شده و بدون هسته) 10 عدد
رنده پوست لیموترش 2قاشق چایخوری
کره 250 گرم
شکر سفید 250 گرم
تخم مرغ 4عدد
آب لیموترش تازه 50 گرم
ماست 140 گرم
پرک بادام 30 گرم

طرز تهیه کیک سمولینا آلو:

ابتدا شکر قهوه ایی، آلو و نیمی از رنده پوست لیمو و 70 میلی لیتر آب را در قابلمه ایی بریزید و روی حرارت ملایم  به مدت 10 تا 15 دقیقه قرار دهید تا آب آلو غلیظ شود.

آرد سمولینا، آرد نول، پکینگ پودر و دارچین را الک کنید. سپس پودر بادام را به آن اضافه و مخلوط کنید. کف قالب 26 سانت را کاغذ روغنی بیندازید. فر را روشن کنید.

کره و شکر سفید را در ظرفی بریزید با همزن برقی بزنید  تا کرم رنگ شود. تخم مرغ ها و پوست لیمورا یکی یکی به آن اضافه کرده و با همزن برقی بزنید. سپس آب لیموترش را به آن اضافه و مخلوط کنید. سپس ماست و مخلوط آرد را به تدریج به مخلوط کره اضافه کنید با لیسک مخلوط کنید تا یکدست شود.مواد را داخل قالب بریزید.سطح آن را با کاردک صاف کنید.سپس آلو ها را روی آن بچینید.سس آلو را برای زمان سرو نگه دارید. بادام پرک روی ان بریزید. داخل فر از  قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 45 دقیقه طبقه وسط قرار دهید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه کیک میوه ای کریسمس، طرز تهیه کیک گیلاس خوشمزه، طرز تهیه کیک هندوانه و طرز تهیه کیک انبه و شکلات به صورت رایگان مشاهده و دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا