آموزش دسر و نوشیدنیدسر ساده

طرز تهیه کنافه ترکی

آموزش کنافه پنیری ترکیه

فیلم آموزش کنافه ترکی بسیار ساده و راحت می باشد، کنافه ترکی بسیار خوشمزه می باشد، برای مشاهده طرز تهیه چیز کیک کادایف زعفرانی کلیک کنید، برای مشاهده آموزش کنافه ترکی با استاد اشپزی همراه باشید.

مواد لازم کنافه ساده پنیری:

نام مقدار
رشته کادایف 400 گرم
کره ذوب شده بین 100 تا 150 گرم
پنیر پیتزا موزارلا حدود یا پنیرخامه ایی 100 گرم

مواد شربت:

نام مقدار
شکر 1 4/1 پیمانه
آب نصف پیمانه
گلاب 2 قاشق غذاخوری
زعفران دم کرده یک قاشق غذاخوری

مواد لازم پودینگ:

نام مقدار
شیر 2لیوان
آرد 2 قاشق غذاخوری
پودرنشاسته ذرت 1 قاشق غذاخوری
شکر 4/1 پیمانه
کره 1 قاشق غذاخوری
وانیل کمی

طرز تهیه کنافه با رشته شعریه:

ابتدا پودینگ را اماده کنید. شیر و آرد ها و شکر را با هم مخلوط و روی حرارت ملایم قرار دهید و مرتب هم بزنید تا مانند فرنی غلیظ شود.ا ز روی حرارت برداشته وانیل وکره را اضافه و مخلوط کنید و کنار بگذارید تا خنک شود.

کادیف ها  را نصف و با نصف کره باز شده مخلوط کنید و نصف کادایف را در ظرف یا قالب 30 سانت بریزید و روی ان پودینگ بریزید و صاف کنید و پنیر پیتزا برزید ( در صورت استفاده از پنیرخامه ایی با پودینگ مخلوط کنید) و مابقی رشته های کادایف که با کره مخلوط کردید را و روی پودینگ بریزید و صاف کنید.  فشرده کنید. داخل فر 180 درجه سانتی گراد از قبل گرم شده به مدت 25 الی 35 دقیقه قرار دهید تا روی ان برشته شود.

مواد شربت را با هم مخلوط و روی حرارت قرار دهید تا بجوش آید سپس شربت گرم را روی کناف داغ بریزید. می توانید به جای پنیر پیتزا از پنیرخامه ایی به همان اندازه استفاده کرد و یا کلا حذف کنید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه باقلوا کادایف، طرز تهیه چیز کیک با شعریه عربی ساده و طرز تهیه باقلوا شعریه عربی ساده را به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا