آموزش پخت انواع کیککیک پنیری

طرز تهیه چیز کیک سیب کارامل دارچین

آموزش چیزکیک سیب کارامل دارچین

فیلم چیز کیک سیب کارامل دارچین بافتی نرم که در دهان آب می شود، دارد و بسیار خوشمزه می باشد. برای مشاهده طرز تهیه کیک کره ای کارامل نسکافه کلیک کنید. چیز کیک سیب کارامل دارچین یکی از انواع چیز کیک های داخل فر سایت استاد آشپزی می باشد برای مشاهده طرز تهیه چیز کیک سیب کارامل با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم کراست چیز کیک سیب کارامل دارچین:

نام مقدار
بیسکویت 170 گرم
کره 60 گرم
مواد لازم:
پنیرخامه ایی 340 گرم
وانیل کمی
شکرسفید نصف لیوان
تخم مرغ 2عدد
پودر دارچین 2 قاشق چای خوری
مواد رویه:
سیب 2عدد بزرگ
شکر قهوه ایی نصف لیوان
کره 2 قاشق غذا خوری
پودر دارچین 1 قاشق غذا خوری

طرز تهیه چیز کیک سیب کارامل:

ابتدا یسکویت را با دستگاه غذاساز بزنید تا پودر کنید سپس کره به دمای محیط رسیده را اضافه و مخلوط کنید سپس ورز دهید کف قالب پهن کنید و با کف لیوان منسجم و فشرده کنید. داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 10 دقیقه طبقه وسط قرار دهید.

سپس تخم مرغ و شکر و وانیل و پودر دارچین را با همزن برقی بزنید تا حجیم شود. شکر که حل شد، پنیرخامه ایی را اضافه کنید. مجددا با همزن برقی تا یکدست شود سپس مواد را روی بیسکویت ها ریخته و صاف کنید مجددا داخل فر به مدت 45 دقیقه قرار دهید.

سیب ها را پوست گرفته و مثلثی برش بزنید. شکر قهوه ایی و کره را به سیب ها اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید تا حالت کاراملی بگیرد و سیب ها بپزد و آب سیب گرفته شود. سپس سیب های کاراملی بر روی چیز کیک پخته شده بریزید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه کیک آلبالو پنیری، طرز تهیه کیک پنیر سیب دارچین و طرز تهیه چیز کیک ژاپنی  را به صورت رایگان مشاهده و دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا