آموزش آشپزیسالاد

طرز تهیه نان رولت طرح دار شور

آموزش نان رولت شور طرحدار

فیلم نان رولت طرح دار شور را می توانید برای تزیین سالاد مثل کیک مرغ یا رول کنید مابین ان سالاد بدهید، مشاهده طرز تهیه سالاد یونانی با تزیین نان رولت طرح دار شور کلیک کنید، برای مشاهده تزیین سالاد به شکل های مختلف می توانید با سایت استاد آشپزی همراه باشید، برای مشاهده طرز تهیه نان رولت شور طرحدار  با استاد آشپزی همراه باشید. 

مواد لازم حفره نان رولت شور طرحدار:

نام مقدار
تخم مرغ 1عدد
آرد 50 گرم
روغن مایع 50 گرم
رنگ دلخواه مقداری
مواد لازم نان:
آرد 60 گرم
تخم مرغ 3عدد
روغن مایع 1ونیم قاشق سوپخوری
آب 2 قاشق سوپخوری
نمک 4/1 قاشق چایخوری
کره ذوب شده 25 گرم
اسانس یا وانیل کمی
مواد رویه رولت
پنیرخامه ایی 3 قاشق سوپخوری
مرغ پخته شده و ریش ریش شده 3 قاشق غذاخوری
پیازچه و نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه نان رولت شور:

ابتدا مواد حفره را آماده کنید مت رلیف مت را با کره ذوب شده چرب کنید سپس مواد حفره را با هم مخلوط و با همزن مفتولی بزنید تا یکدست شود.سپس روی مت بریزید و با کاردک بکشید و صاف کنید تمامی حفره ها پر شود.سپس داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 10 دقیقه طبقه وسط قرار دهید.

سپس مواد نان رولت را آماده کنید تخم مرغ و وانیل را با همزن مفتولی بزنید که از لختگی خارج شود. سپس نمک و آب و روغن و آرد را اضافه و مخلوط کنید تا یکدست شود.سپس روی مت رلیف مت خارج شده از فر بریزید و صاف کنید. مجددا داخل فر به  مدت 15 دقیقه قرار دهید.

پس از پخت مت را برگردانید تا نان خارج شود. پس از خنک شدن مواد رویه را با هم مخلوط روی نان بکشید و صاف کنید و نان رولت را از سمت راه متش رول  کنید و با چاقو اره ایی برش بزنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا