آموزش آشپزیاملت-سایر غذاها

طرز تهیه میتلف گوشت

آموزش میتلف با گوشت

در صورتی اگر به دنبال دستور های مختلف و متنوع می باشید سایت استاد آشپزی ارائه دهنده فیلم های اموزشی انواع غذاها، کیک ها، شیرینی ها و …   از مبتدی تا حرفه ایی و جدید ترین دستورها است.حتی می توانید دستور رولت گوشت چرخ کرده، کباب اسکندر یا کباب ترکی با گوشت چرخ کرده به صورت رایگان مشاهده کنید. برای مشاهده آموزش میتلف گوشت با سایت استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم میتلف با گوشت چرخ کرده:

نام مقدار
سویا 50 گرم
ژامبون گوشت 200 گرم
گوشت چرخ کرده 400 گرم
نمک به میزان لازم
پودر فلفل قرمز 4/1 قاشق چایخوری
پودر آویشن نصف قاشق چایخوری
سس خردل 1قاشق سوپ خوری
رب گوجه فرنگی 2 قاشق سوپخوری
سس کچاب 2قاشق سوپخوری
سیر 3 حبه
نان تست 4 تکه
شیر 1لیوان سرخالی
تخم مرغ 3عدد
فلفل دلمه خردشده 1 لیوان
جعفری خرد شده 30 گرم
پیاز 1عدد
پنیرپیتزا 100 گرم

طرز تهیه میتلف گوشت چرخ کرده:

سویا را به مدت 1 ساعت خیس کنید آبکش کنید و با ژامبون چرخ کنید نان تست را با شیر خیس کنید. داخل غذا ساز پیاز و سیر را خرد کنید گوشت چرخ کرده را اضافه و مخلوط کنید. نمک، فلفل قرمز، پودر آویشن، سس کچاب، خردل و رب گوجه و جعفری خرد شده را اضافه و میکس کنید.

سپس نان تست و سویا را اضافه و میکس کنید تا مواد یکدست شود مواد را داخل کاسه ایی بریزید و فلفل دلمه نگینی شده ریز را اضافه و مخلوط کنید زرده ها را اضافه و مخلوط کنید. سلفون بکشید و به مدت 1 ساعت داخل یخچال قرار دهید.

سفیده ها را با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد سفیده ها را به مواد اضافه و مخلوط کنید قالب 27 الی 30 سانت را با روغن جداکننده یا مخلوط کره، روغن مایع و آرد ( به نسبت مساوی )  چرب کنید مواد را داخل قالب بریزید صاف کنید و روی آن با کمی روغن مایع چرب کنید. داخل فر از قبل گرم شده داخل ظرف آب گرم در طبقه اول از پایین قرار دهید با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 1 ساعت قرار دهید.

پس از پخت دورگیری کنید ظرف پیرکسی را چرب کنید داخل ظرف را برگردانید روی میتلف پنیرپیتزا بریزید و روی پنیرپیتزا سس کچاب بریزید و مجددا داخل فر 10 دقیقه طبقه وسط قرار دهید تا طلایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا