آموزش دسر و نوشیدنیدسر مدرن لایه ای

طرز تهیه دسر گلابی مدرن و شیک

آموزش دسر گلابی درسته

فیلم اموزش طرز تهیه  دسر گلابی درسته دارای 2 قسمت مغزی دسر و دسر اصلی می باشد این دسر در عین خوشمزگی و شکیل بودن ساده می باشد، کافی است قالب دسر به شکل گلابی و مغزی ان را تهیه کنید و این دسر خوشمزه را تهیه کنید. همچنین طرز تهیه دسر سیب مدرن و خوشمزه به صورت رایگان مشاهده کنید. برای مشاهده طرز تهیه دسر گلابی مدرن با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم دسر گلابی درسته:

نام مقدار
کمپوت گلابی نگینی ریزشده 1عدد
پودر دارچین 1قاشق چایخوری
شکر نصف پیمانه
پودر ژلاتین 1قاشق چایخوری
آب برای ژلاتین 2 قاشق غذا خوری
آب لیمو ترش 1 قاشق مربا خوری
مواد دسر اصلی:
آب کمپوت 1عدد
وانیل کمی
کمپوت گلابی 1عدد
شیر 2پیمانه
پودر نشاسته 3 قاشق مربا خوری
خامه قنادی فرم گرفته 300 گرم
پودر ژلاتین 1ونیم قاشق سوپخوری
شکر 3/2 پیمانه

طرز تهیه دسر شکل گلابی:

ابتدا مغزی دسر گلابی را درست کنید. گلابی را نگینی ریز شده، شکر، ژلاتین بن ماری شده، آب لیموترش و دارچین را اضافه و مخلوط کنید روی حرارت قرار دهید تا شکر حل شود. داخل قالب استلا توپی بریزید.داخل فریزر قرار دهید تا سفت شود.

شیر و شکر و نشاسته را باهم مخلوط و روی حرارت قرار دهید تا شکر حل و نشاسته پخته شود. وانیل و آب کمپوت و ژلاتین باز شده به مخلوط شیر اضافه و مخلوط کنید. سپس آبلیمو ترش و میوه گلابی خرد شد ه را اضافه و با گوشکوب برقی بزنید تا یکدست شود. سپس با خامه فرم گرفته مخلوط با همزن برقی یا گوشکوب برقی بزنید تا یکدست شود . دو سوم قالب را پر کنید و مغزی دسر را داخل آن قرار داده و مواد دسر روی ان بریزید و داخل فریزر قرار داده تا کاملا ببندد و یخ بزند. روی آن سس براق فرانسه بریزید.

نکاتی که باید در هنگام تهیه دسر گلابی مدرن رعایت کنید:

1- دسر گلابی را به مدت 6 الی 12 ساعت داخل فریزر قرار دهید تا کاملا سفت و یخ بزند تا بتوانید سس براق فرانسه یا مخمل روی دسر گلابی  بزنید.

2-در صورت استفاده کردن از میوه گلابی ، ابتدا با کمی شکر بپزید و بعد در دسر استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا