آموزش دسر و نوشیدنیدسر ساده

طرز تهیه دسر پانته

آموزش دسرپانته ( دسر لیوانی )

دسر های لیوانی ساده ترین دسر ها برای پذیرایی و مهمانی می باشد که به سرعت می توانید تهیه کنید سطح اموزش دسر پانته مبتدی و سادست علاوه بر اموزش دسر های ساده، دسر های حرفه ای  و مدرن بر روی سایت استاد آشپزی موجود است برای مشاهده دسر پانته با سایت استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم دسر پانته :

نام مقدار
شیر یک پاکت
آرد ۴قاشق غذاخوری
تخم مرغ ۴عدد
نسکافه 2قاشق مرباخوری
شکر یک ونیم پیمانه
خامه صبحانه ۱۰۰ گرم
وانیل کمی
قهوه ترک به مقدار لازم

طرز تهیه دسر پانته:

شیر، شکر و تخم مرغ و آرد را با هم مخلوط کرده وروی حرارت قرار داده و مرتب هم بزنید تاکاملا غلیظ شود ( مثل فرنی )  ازروی حرارت برداشته خامه صبحانه و وانیل را اضافه و مخلوط کنید. سپس مواد را نصف کنید و به یکی از آنها نسکافه اضافه و مخلوط کنید تا کاملا نسکافه ها حل شوند.

سپس داخل ظرف سرو ابتدا لایه ی نسکافه ای بریزید سپس کیک پودرشده بریزید، روی کیک چند قاشق مرباخوری قهوه ترک و مغز نگینی شده و تست شده بریزید و در لایه آخر مواد ساده بریزید سعی کنید به دیواره ظرف نخورد  پس از بسته شدن به دلخواه روی آن با خامه قنادی یا پودر کیک دیزاین کنید.

قهوه ی ترک: ۳قاشق غذاخوری-شکر ۳قاشق غذاخوری- آب ۳فنجان-

مواد را با هم مخلوط و روی حرارت قرار دهید به مرحله ی سررفتن برسد واز روی حرارت بردارید و مواد فروکش کرد مجددا روی حرارت قرار دهید 3 مرتبه تکرار کنید، قهوه ترک امادست.

طرز تهیه دسر ورین شکلات نسکافه مانند دسر پانته ساده و لایه لایه می باشد همچنین دسر موس شکلات و کیک شکلاتی را می توانید بهاین شکل تهیه کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا