آموزش دسر و نوشیدنیدسر ساده

طرز تهیه دسر شیرعسل پسته

آموزش دسر شیرعسل  پسته

فیلم اموزش دسر شیر عسل پسته یکی از انواع اموزش های دسرهای میوه ای  سایت استاد آشپزی است بافت دسر شیرعسل پسته نرم و لطیف می باشد و برای مدت زمان طولانی بافت و ظاهر خود را حفظ می کند در عین حال بسیار خوشمزه و مورد پسند عام مردم می باشد. برای مشاهده طرز تهیه دسر شیرعسل پسته با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم دسر شیرعسل پسته:

نام مقدار
شیر 2 لیوان
خامه صبحانه 1 لیوان
شیرعسل نصف قوطی
پودر ژلاتین 2 قاشق غذاخوری سر خالی
پودر پسته 100 گرم
شکر 4/1 پیمانه

طرز تهیه کرم پسته شیرعسل:

ابتدا پودرژلاتین را با 6 قاشق غذاخوری آب مخلوط و بن ماری باز کنید شکر و شیر را مخلوط و روی حرارت قرار دهید تا شیر گرم و شکر حل شود. سپس ژلاتین باز شده را اضافه و مخلوط کنید. سپس شیرعسل را اضافه و مخلوط کنید در پایان خامه و پودر پسته را اضافه و مخلوط کنید. مواد را داخل قالب مورد نظر ریخته و به مدت 4 الی 6 ساعت داخل فریزر قرار دهید تا کاملا ببندد.

برای دیزاین از سس براق فرانسوی می توانید استفاده کنید. دسر را از قالب خارج و به کمک چوب کباب حسینی داخل سس فرو کنید تا کاملا آغشته شود.و بر روی صفحه ایی بکشید تا اضافات سس بریزید و بر روی بیسکویت ساقه طلایی قرار دهید ودیزاین کنید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه دسر گلابی مدرن، طرز تهیه دسر سیب مدرن، طرز تهیه دسر اناناس و طرز تهیه دسر شارلوت شاتوت به صورت رایگان مشاهده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا