آموزش دسر و نوشیدنیدسر ساده

طرز تهیه دسر بمبه قهوه و اسمور

اموزش دسر قهوه و اسمور

فیلم آموزش دسر  قهوه اسمور، دسر ساده و سریع و خوشمزه می باشد، براحتی می توانید برای مهمونی ها و دور همی ها تهیه کنید. برای مشاهده طرز تهیه دسر سافرون کافی کلیک کنید، دسر قهوه اسمور جزو دسر های ورین یا دسر های لیوانی می باشد، برای مشاهده آموزش دسر قهوه اسمور با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم دسر قهوه اسمور:

نام مقدار
شکر 160 گرم
آب جوشیده 70 گرم
پودر ژلاتین 15 گرم
آب سرد برای ژلاتین 3 قاشق سوپخوری
زرده تخم مرغ 6 عدد
قهوه فوری 3 قاشق غذاخوری سرصاف
آبجوش برای قهوه 3 قاشق سوپخوری
خامه قنادی 400 گرم

مواد لازم شکلات پنیری:

نام مقدار
پنیرخامه ایی 300 گرم
شکلات نوتلا 100 گرم

مواد مرنگ:

نام مقدار
شکر 130 گرم
آب 40 گرم
سفیده تخم مرغ 80 گرم

طرز تهیه دسر بمب قهوه:

زرده تخم مرغ  و شکر و وانیل را با همزن برقی بزنید. سپس آبجوش را در حال همزن روشن است اضافه کنید. قهوه و آبجوش را مخلوط کنید. پودر ژلاتین و آب سرد را مخلوط و بن ماری باز کنید.

مواد زرده که کشدار و غلیظ شد، مخلوط قهوه را اضافه کنید، ژلاتین باز شده را اضافه کنید. خامه قنادی را فرم دهید و به مخلوط سرد شده تخم مرغ اضافه کنید.

4/3 لیوان از ظروف دسر را پر کنید و 20 دقیقه در فریزر قرار دهید تا کاملا رویه آن ببندد. نوتلا و پنیرخامه ایی را با همزن برقی بزنید تا یکدست شود. سپس داخل قیف بریزید وروی لایه اول بریزید و صاف کنید و مجددا 20 دقیقه داخل فریزر قرار دهید.

آب و شکر را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید. سفیده را با همزن برقی بزنید تا کاملا فرم بگیرد و گنبدی شود. سپس شربت در حال جوش را کم کم اضافه و با دور کند همزن بزنید و کمی با سرعت بالا بزنید. داخل قیف با ماسوره 12 روی لایه دوم ماسوره بزنید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه دسر پانته، طرز تهیه دسر ورین شکلات نسکافه، طرز تهیه دسر مگنولیا با کدو حلوایی، طرز تهیه دسر پودینگ قهوه و طرز تهیه دسر ژله بستنی را به صور رایگان دانلود و مشاهده کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا