آموزش آشپزیاملت-سایر غذاها

طرز تهیه املت فرانسوی

اموزش املت فرانسوی

اگر به دنبال آموزش چندین مدل املت هستید، سایت استاد آشپزی جدید ترین صبحانه لاکچری با تزیین ان اموزش می دهد،  برای مشاهده طرز تهیه امت گوجه پیتزایی کلیک کنید، املت فرانسوی یکی از صبحانه های خوشمزه و متفاوت می باشد، دستور املت فرانسوی بسیار ساده ولی خوشمزه می باشد، برای مشاهده آموزش املت فرانسوی با استاد آشپزی همراه باشید. 

مواد لازم املت فرانسوی:

نام مقدار
تخم مرغ 2عدد
روغن مایع یا کره 1قاشق غذاخوری
قارچ نگینی 50 گرم
فلفل دلمه نگینی 1قاشق غذاخوری
پنیرگودا 1ورق
درصورت دلخواه مایه گوشتی یا کالباس 1قاشق غذاخوری

طرز تهیه املت فرانسوی لاکچری:

قارچ با روغن تفت دهید. کاملا سرخ شد، فلفل دلمه را اضافه کنید. کمی سبک شود. تخم مرغ ها را به همراه نمک و فلفل با چنگال زده تا از لختگی خارج شود. تابه نچسبی را روی حرارت قرار داده کمی چرب کنید و تخم مرغ ها را همزده  را بریزید داخل تابه، کل تابه رو بپوشونه و صاف کنید.

بعد از اینکه کمی خودش روگرفت یک درپوش قرار دهید یا برگردانید. تخم مرغ را روی صفحه ایی تمیز برگردانید و مایع گوشتی یا کالباس و مخلوط قارچ و فلفل دلمه روی آن بریزید. رول کنید و داخل قالب چرب شده یا کاغذ نسوز قرار دهید. پنیرگودا را نوار نوار کنید و برش های پنیرگودا روی آن بچینید و داخل فر 170 درجه به مدت 10 دقیقه قرار دهید.

یک عدد سفیده تخم مرغ را با همزن برقی مزنیم تا حالت فومی شود. داخل سینی کاغذ روغنی مربعی برش زده قرار می دهیم و سفیده های را با پالت روی کاغذ روغنی ها چرب شده ریخته و وسط ان زرده سالم قرار می دهیم. روی آن نمک و فلفل و آویشن و کنجد و شوید می ریزیم و داخل فر 170 درجه به مدت 10 دقیقه قرار می دهیم.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه املت ترکی را به صورت رایگان مشاهده و دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا