آموزش دسر و نوشیدنیدسر میوه ای-تارت

طرز تهیه اسلایس گیلاس

آموزش اسلایس تارت گیلاس

فیلم اسلایس گیلاس خوشمزه و سطح آموزش آن ساده می باشد، اسلایس گیلاس را به راحتی می توانید در منزل برای دور همی ها و برای عصرانه تهیه کنید، برای مشاهده طرز تهیه تارت گیلاس کلیک کنید، برای تهیه اسلایس گیلاس به لوزام خاصی احتیاج ندارید برای مشاهده آموزش اسلایس گیلاس با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم اسلایس گیلاس:

نام مقدار
مواد خمیر
تخم مرغ 1عدد
شکر 75 گرم
کره 65 گرم
پکینگ پودر 1 قاشق چای خوری
وانیل کمی
آرد 250 گرم
مواد میانی:
تخم مرغ 1عدد
پودر شکر 45 گرم
شکلات آب شده 110 گرم
پنیرخامه ایی 200 گرم
کمپوت گیلاس 1 عدد

طرز تهیه اسلایس تارت گیلاس: 

ابتدا خمیر را آماده کنید. تخم مرغ و کره و. شکر و وانیل را با غذاساز مخلوط کنید سپس آرد و پکینگ پودر را اضافه و مخلوط کنید تا خمیر جمع شود. خمیر بدست آمده را داخل نایلون قرار دهید و داخل یخچال قرار دهید.

سپس پنیر خامه ای و پودرقند را با هم مخلوط و با همزن بزنید تا یکدست شود. سپس تخم مرغ و وانیل را اضافه با همزن برقی بزنید تا یکدست شود. سپس شکلات باز شده را اضافه و مخلوط کنید.

خمیر را نصف کنید و هر کدام را به یک اندازه  به شکل مستطیل بین دو پلاستیک به قطر دو میل باز کنید. یکی از خمیرها را روی تفلون پد یا کاغذ روغنی بیندازید. مواد میانی روی ان بریزید و صاف کنید.

گیلاس ها را نصف و دانه ان را خارج کنید و روی مواد میانی بچینید. خمیر بعدی روی ان قرار دهید و با انگشت خمیرها را بهم بچسبانید  و با کاردک اضافات را ببرید و با چنگال فیکس کنید و خمیر را با دست فرم دهید. روی خمیر زرده تخم مرغ بزنید. داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 35 دقیقه طبقه وسط قرار دهید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه کیک گیلاس، طرز تهیه کیک پنیری شاتوت و طرز تهیه کیک آلبالو پنیری  را به صورت رایگان  دانلود و مشاهده  کنید.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا