آموزش پخت انواع کیککیک میوه ای

طرزتهیه کیک سورپرایز شب یلدا

آموزش کیک سورپرایز نارگیلی

سطح اموزش طرز تهیه کیک سورپرایز متوسط می باشد در این آموزش با تمامی نکات و فیلم می باشد کیک سورپرایز قلبی را می توانید به جای لبو از کیک رد ولوت استفاده کنید کیک سورپرایز ولنتاین شود.بافت کیک سورپرایز قلبی نرم و سبک و خوشمزه می باشد و طعم همه پسند دارد برای مشاهده طرز تهیه کیک سورپرایز قلبی با سایت استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم کیک سورپرایز قلبی:

نام مقدار
آرد 1لیوان سرپر
شکر 1لیوان سرخالی
روغن نصف لیوان
ماست نصف لیوان
پکینگ پودر 1قاشق چایخوری
تخم مرغ 3عدد
لبوی پخته شده 2عدد بزرگ

طرز تهیه کیک سورپرایز:

ابتدا کاغذ روغنی مانند فیلم ده سانت از هر ضلع بالاتر برش بزنید ( مانند فیلم )  قالب را با روغن چرب و کاغذ را داخل آن قرار دهید. فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن کنید.  لبوهای پخته شده را با ضخامت 2میل برش بزنید و با کاتر قلب طول 5 سانت برش بزنید و روی آن پودرقند بپاشید.

تخم مرغ ها را به همراه شکر و وانیل با همزن برقی بزنید تا حجم آن 2 برابر شود با لیسک دورگیری کنید مجددا با همزن برقی بزنید سپس ماست و روغن را اضافه کنید و در حد مخلوط شدن بزنید. سپس آرد و پکینگ پودر را با الک به مواد اضافه و مخلوط کنید.

نصف مواد را داخل قالب بریزید. ( داخل فیلم کمتر ریخته شد و لبوها لبه کیک قرار گرفتن )و قلب ها را کنار هم بدون فاصله و نوک تیز آن بالا باشد بچینید( به پایین فشار ندهید ) و بقیه مواد را آرام روی آن ریخته و صاف کنید.داخل فر گرم شده به مدت 35 دقیقه و طبقه وسط قرار دهید

بعد از پخت کاغذ روغنی آن را جدا و به دلخواه تزیین کنید. در صورتی به مناسبت شب یلدا استفاده می کنید می توانید میوه کاج کوچک وانار کوچک و برگ درخت کاج و…استفاده کنید.

برای پخت لبو ها لبو ها را به همراه آب داخل قابلمه قرار دهید تا پخته شوند فقط سر و ته لبو ها را نزنید( چون موجب م شود لبو کامل پخته نشود ) و کافی است فقط آن ها را  بشورید .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا