آموزش دسر و نوشیدنیچیزکیک

طرزتهیه چیزکیک انبه طالبی ژله ایی

آموزش چیزکیک یخچالی انبه

آموزش طرز تهیه چیز کیک انبه یخچالی در سطح متوسط می باشد به همراه فیلم و مرحله به مرحله آموزش چیز کیک یخچالی می باشد این دستور احتیاج به فر ندارد می توانید انواع چیز کیک به صورت رایگان به همراه فیلم بر روی سایت استاد آشپزی مشاهده کنید برای مشاهده چیزکیک فوری و چیز کیک انبه یخچالی کلیک کنید.برای مشاهده فیلم چیز کیک انبه طالبی با سایت استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم کراست چیز کیک یخچالی:

نام مقدار
بیسکویت پتی پور 105 گرم
شکر 13 گرم
کره 55 گرم
مواد کرم:
پنیرخامه ایی 320 گرم
ماست شیرین 85 گرم
شکر 150 گرم
آب لیمو 12 گرم
ژلاتین 1 3 گرم
آب 65 گرم
خامه صبحانه(خامه قنادی می توانید استفاده کنید ولی شکر را نصف کنید) 300گرم
پوره انبه 60 گرم
ژله آلوورا 1 بسته

طرزتهیه:

ابتدا کرم را آماده کنید  پودرژلاتین را با آب مخلوط کنید و بن ماری یا داخل ماکروفر باز کنید پنیرخامه ایی، ماست، شکر وخامه بزنید تا مواد یکدست شود سپس آب لیمو را اضافه و مخلوط کنید در پایان ژلاتین باز شده را اضافه و مخلوط کنید نصف مواد را کنار بگذارید.مقداری از مواد را داخل قیف بریزید و داخل قالب توپی پر کنید.

مابقی مواد را پوره انبه را اضافه و با گوشکوب برقی بزنید تا یکدست شود مقداری رنگ زرد یا قرمز اضافه کنید و با گوشکوب برقی بزنید  مواد را داخل قیف بریزید و داخل قالب بریزید و قالب را به مدت 4 الی 6 ساعت داخل فریزر قرار دهید.

رینگ مربع 15 سانت یا رینگی با همون سایز یا ظرف سرو سلفون بکشید و طلق انداخته بیاندازید.بیسکویت ها پودر کنید و با کره و شکر مخلوط کنید و داخل رینگ بریزید خوب  با گوشکوب یا استکان فشرده کنید کناره های قالب را هم فشرده کنید تا مواد دسر از آن خارج نشود به مدت 30 دقیقه داخل فریزر قرار دهید.

توپی ها را از دسر خارج کنید.طالبی را با قاشق اسکوپ مانند توپی برش بزنید.سپس نصف مواد کرم باقی مانده را بن ماری باز کنید روی بیسکویت ها بریزید چیز کیک انبه طالبی را به مدت 30 دقیقه داخل فریزر قرار دهید تا رویه آن ببندد.

ژله آلووورا با یک لیوان آبجوش مخلوط و روی حرارت کتری قرار دهید تا کاملا باز شود سپس یک لیوان آب سرد به آن اضافه و کنار بگذارید. تعداد توپی دسر و طالبی و انگور سیاه روی کرم بسته شده بچینید.نصف آلوورای سرد شده به آرامی روی آن بریزید چیزکیک انبه طالبی داخل یخچال قرار دهید.

پس از بسته شدن مابقی توپی و طالبی و انگور روی آن بچینید و آلوورا را به آرامی روی آن بریزید و چیز کیک یخچالی را به مدت 6 الی 8 ساعت داخل یخچال قرار دهید تا کاملا ببندد سپس سلفون رینگ  دور چیزکیک انبه طالبی را جدا کنید و به آرامی داخل ظرف سرو جابه جا کنید و رینگ و طلق را جدا کنید.

برای مشاهده چیز کیک با پایه کیک مانند چیز کیک نوتلا یا چیز کیک جنگل سیاه و چیز کیک توت فرنگی ساده می توانید به صورت رایگان مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا