آموزش پخت انواع کیککیک شکلاتی

طرز تهیه کیک سوپرایز نارگیلی

آموزش  کیک شکلاتی با کرم نارگیل

فیلم طرز تهیه کیک سوپرایز نارگیلی  یکی از کیک های شکلاتی با کرم نارگیل می باشد سطح آموزش این کیک ساده می باشد، برای مشاهده طرز تهیه کیک کلیک کنید، بافت کیک سوپرایز نارگیلی اسفنجی و نرم و لطیف می باشد، برای مشاهده آموزش کیک سوپرایز نارگیلی با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم کیک سوپرایز نارگیلی:

نام مقدار
آرد 3لیوان
تخم مرغ 3عدد
شکر 5/1 لیوان
شیر 1لیوان
روغن مایع 1لیوان
پکینگ پودر 2قاشق مرباخوری
کاکائو 3قاشق غذاخوری
سفیده تخم مرغ 2عدد
پودر نارگیل 2لیوان
پودرقند 4/3 لیوان سرخالی

طرز تهیه کیک شکلاتی با کرم نارگیل:

ابتدا سفیده ها را با همزن برقی بزنید تا سفیده سفت و پوک شود. سپس پودرقند ( الک شده )  و نارگیل را اضافه کنید و با لیسک خوب مخلوط کنید و 12 گلوله به اندازه گردو در آروده و در یخچال قرار دهید.

قالب 30 سانتی متری میان تهی را با روغن جداکننده  یا مخلوط کره وآرد و روغن مایع ( از هر کدام 1قاشق سوپخوری ) چرب کنید و آرد و بکینگ پودر و  پودر کاکائو را با هم مخلوط  الک کنید و فر را هم روشن کنید.

سپس شکر و تخم مرغ و وانیل را داخل کاسه ریخته و با همزن خوب مخلوط کنید تا کرم رنگ و حجم آن 2 برابر شود ( به مدت 7 دقیقه بزنید ). روغن و شیر را اضافه کنید و یک دور که همزن زد کافی است.

مخلوط آرد را به مخلوط مواد تخم مرغ ها اضافه کنید. نصف مواد را داخل قالب ریخته، سپس گلوله های نارگیل را در آن چیده و مابقی مواد کیک را روی آن بریزید به مدت 1ساعت در فر 180 درجه سانتی گراد در طبقه وسط  قرار دهید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه کیک نارگیل کنجد، طرز تهیه کیک شیرنارگیل، طرز تهیه کیک نارگیلی، طرز تهیه دسر کیک شکلاتی کرم نارگیل کارامل و طرز تهیه کیک جو پرک ونارگیل را به صورت رایگان مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا