آش، سوپ،پتاژ-حلیمآموزش آشپزی

دستور پخت سوپ مرغ با کرم (سوپ های فنجانی ) فرانسوی

آموزش سوپ فرانسوی کرم دار

فیلم آموزش سوپ مرغ کرم دار فرانسوی یکی از انواع سوپ های فنجانی می باشد، سوپ مرغ کرم دار بسیار ساده و با مواد کم و سریع طبخ می شود، برای مشاهده طرز تهیه پتاژ ایتالیایی کلیک کنید، سوپ مرغ کرم دار بسیار خوشمزه می باشد،  سوپ مرغ کرم دار جزو دسته، پیش غذاهای می باشد، برای مشاهده دستور سوپ مرغ کرم دار با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم سوپ مرغ رستورانی:

نام مقدار
پیاز نگینی یک عدد
روغن مایع به میزان لازم
زردچوبه یک قاشق چایخوری
فیله و ران  مرغ 200گرم
آب مرغ 4 پیمانه
خامه صبحانه 200 گرم-
کنسروذرت نصف یک عدد
جعفری خردشده یک قاشق سوپخوری

طرز تهیه سوپ مرغ برای سرماخوردگی:

ابتدا پیاز را نگینی کنید و در خیلی کم روغن سرخ کنید، سرخ که شد زردچوبه را بزنید و بزارید زردچوبه سرخ شود.

 بعد مرغ های (مرغ هارا به همراه یک عدد سیر و یک عدد هویج و نمک و فلفل بپزید. وقتی که پخت ۴ پیمانه آب از ان بماند سپس آب آن راصاف کنید و کنار بگذارید)  ریش شده را اضافه و مقداری سرخ کنید، سپس آب مرغ را اضافه کنید و نصف کنسرو ذرت و نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید، تا جوش اید و بعد با گوشت کوب برقی سوپ مرغ کرم دار را  میکس کنید تا پوره شود یا با پارچ مخلوط کن خوب میکس کنید.

در صورتی که سوپ مرغ کرمدار خیلی غلیظ شد، می توانید کمی آب مرغ یا آب جوش اضافه کنید. اگر آب مرغ کم بود آب جوش استفاده کنید.

پس از پوره کردن سوپ مرغ کرم دار، ۱۵ دقیقه روی حرارت بماند تا جا بیفتد و بعد خاموش کنید. در ظرفی جدا  2 ملاقه از سوپ مرغ کرم دار را با خامه مخلوط کنید و بعد سوپ و خامه را داخل قابلمه سوپ مرغ کرم دار بریزید و در فنجان سرو کنید. سپس روی سوپ مرغ کرم دار لایه بست، پنیرگودا را رینگ بزنید و با جعفری و ذرت روی سوپ مرغ کرم دار را تزیین کنید.

مدرس: خانم ندا ارجمند-آموزشگاه ارجمند

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه سوپ جو با شیر و خامه مجلسی، طرز تهیه سوپ جو و تره فرنگی، طرز تهیه سوپ تره فرنگی و طرز تهیه سوپ قارچ رستورانی را به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا