آموزش ناننان بین الملل

طرز تهیه نان در ماهیتابه بدون خمیر مایه

آموزش نان در ماهیتابه

فیلم اموزش نان در ماهیتابه، بسیار آسان و بدون همزن برقی و سریع می باشد که می توانید کمتر از نیم ساعت نان در ماهیتابه را برای  صبحانه آماده کنید، برای مشاهده طرز تهیه نان صبحانه ترکی کلیک کنید، نان در ماهیتابه را می توانید روی ان تخم مرغ بزنید و یک صبحانه خوشمزه تدارک ببینید، برای مشاهده آموزش نان در ماهیتابه با استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم نان در ماهیتابه:

نام مقدار
تخم مرغ 1عدد
شیر 2 لیوان
آب 1 لیوان
آرد 2و نیم لیوان
روغن زیتون 3 قاشق غذاخوری
نمک 1قاشق چایخوری
شکر 2قاشق غذاخوری

طرز تهیه نان تابه ای فوری:

تخم مرغ، نمک، شکر، شیر و آب را با هم مخلوط کنید. سپس آرد را اضافه کنید و مخلوط کنید مایع باید رقیق باشد در صورت سفت بودن کمی شیر اضافه کنید تابه نچسبی را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. کمی روغن بریزید و با دستمال اضافات روغن را بگیرید. سپس از مواد کمی بریزید زمانی که کمی طلایی شد، برگردانید و کمی کره یا روغن مایع روی ان بریزید تا سرخ شود. پس از طلایی شدن برگردانید تا طرف دیگر هم طلایی شود. می توانید تخم مرغ هم زده روی آن بریزید و برگردانید تا پخته شود و به همین شکل ادامه دهید هر بار قبل از ریختن مایه با دستمال روغن اضافه ان را بگیرید.

در صورت تمایل می توانید طرز تهیه نان ارده و گردو، طرز تهیه نان راحت و آسان، طرز تهیه نان شیرمال خانگی و طرز تهیه نان فتیر را به صورت رایگان مشاهده و دانلود کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا